تغییرات مهم در 3 خط پرسپولیس برای دیدار با مهدی رحمتی

تغییرات مهم در 3 خط پرسپولیس برای دیدار با مهدی رحمتی

پرسپولیس پس از تساوی مقابل هواداران و از دست دادن دو امتیاز مهم دیگر در مسابقات لیگ برتر، حالا بیش از هر زمان دیگری برای کسب ششمین قهرمانی فاصله دارد. پرسپولیس که امید چندانی به قهرمانی در لیگ ندارد به فکر قهرمانی در جام حذفی است. شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میزبان آلومینیوم اراک خواهند بود. بازی ای که برای پرسپولیس اهمیت فوق العاده ای دارد.

تمرینات نشان می دهد یحیی گل محمدی قصد دارد دوباره تغییراتی در تیمش ایجاد کند. با توجه به چند دیدار اخیر و با توجه به غیبت حامد لک، احمد گوهری در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت. علی نعمتی و فرشاد فرج در قلب خط دفاعی قرار خواهند گرفت که سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی پس از چند بازی نه چندان خوب جای علی شجاعی را بگیرد تا این بازیکن جوان به عنوان ذخیره به میدان برود. بازی مقابل هواداران الاته این بار در ترکیب اصلی پرسپولیس.

رامین رضایان نیز طبق دیدارهای گذشته در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد. رضا اسدی پس از چند نمایش خوب در دیدارهای گذشته دوباره خوب می شود و میلاد سرلک، هافبک ملی پوش پرسپولیس که جانشین کمال کامیابی نیا می شود به ترکیب اصلی باز می گردد.

احسان پهلوان و امید عالیشاه در پست هافبک چپ و راست بازی خواهند کرد و در خط حمله شاهد حضور مهدی ترابی و شیرزاد تمیرف خواهیم بود. بدین ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم به شرح زیر خواهد بود: احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرج، علی شجاعی، رامین رضایان، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی ترابی و شیرزاد تمیرف.

دیدگاهتان را بنویسید