تغییری در زمان دربی وجود ندارد/ می خواهیم لیگ برتر با تماشاگر دنبال شود


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916686

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تاریخ و ساعت دربی را تغییر نداده ایم و همزمان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برنامه لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه جام جهانی رو به پایان است، فردا بلافاصله بعد از فینال جام جهانی مسابقات لیگ را برگزار خواهیم کرد. با توجه به تعطیلی لیگ به دلیل جام جهانی باز هم بین دو نیم فصل استراحتی نداریم و بلافاصله هفته دوازدهم و بعد از آن هفته های 13، 14 و 15 داریم. از آن استفاده کنید، با یک هفته جام حذفی در مسابقات جلو می رویم و بلافاصله هفته شانزدهم را خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه در ایام نزدیک به سال نو پیک ترافیک، هتل و پرواز داریم معمولا مسابقات را به آن روزها موکول می کنیم. در 10 روز اول فروردین روزهای فیفادی داریم که لیگ تعطیل است و سپس یا قبل از روز طبیعت یا بعد از روز طبیعت، مسابقات را از سر می گیریم تا بتوانیم مسابقات را در اواسط خرداد به پایان برسانیم.

رئیس کمیسیون مسابقات سازمان لیگ که با شبکه “ورش و مردم” گفت وگو می کرد، در پاسخ به این سوال که آیا تغییری در زمان دربی پایتخت وجود داشت؟، گفت: انجام دادیم. تاریخ و ساعت دربی را تغییر ندهید و همزمان برگزار می شود. مگر اینکه برنامه جدیدی تنظیم شود.

مهدی در پاسخ به اینکه فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال گفته است تمام تلاش خود را می کند تا هواداران استقلال به ورزشگاه بیایند، گفت: ما هم از هواداران می خواهیم به ورزشگاه بیایند اما تصمیمات بر اساس گرفته می شود. در مورد الزامات مراجع نظارتی و استانها با توجه به شرایطی که آنها در این خصوص تصمیم می گیرند. با توجه به تغییراتی که در شورای تامین استان تهران داشته ایم و برخی از کارکنان آن شورا تغییر کرده اند، فکر می کنم دوشنبه یا سه شنبه با این عزیزان جلسه ای داشته باشیم و در مورد حضور حضار تصمیم گیری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید