تغییر استراتژی جورجینا رودریگز در مورد رونالدو

تغییر استراتژی جورجینا رودریگز در مورد رونالدو

جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو به دلایل زیادی مرتباً در تیتر اخبار هستند. یکی از این دلایل که بسیار چشمگیر است، هدایای ارزشمندی است که در مناسبت های مختلف به خصوص در روز تولد به یکدیگر می دهند.

دستگاه؛ هدیه ابدی جورجینا به کریستیانو
به دلیل عشق فوق ستاره پرتغالی به ماشین، شریک زندگی اش اغلب او را با ماشین های خاص غافلگیر می کند. آخرین ماشینی که جورجینا به رونالدو داد و بسیار محبوب بود، یک رولزرویس داون کانورتیبل لوکس به ارزش نیم میلیون دلار بود. اما خبر بدی برای رونالدو وجود دارد.

جورجینا این هفته در برنامه اسپانیایی El Hormiguero ظاهر شد تا در مورد فصل دوم مستند موفق خود I Am Georgina صحبت کند، جایی که او رازهایی در مورد این هدایا فاش کرد: دیگر ماشینی نیست!

البته دلیلش سرد شدن رابطه این زوج یا از دست دادن علاقه رونالدو به ماشین نیست. دلیل ساده تری برای این موضوع وجود دارد. جورجینا گفت: “من دیگر به او ماشین نمی دهم زیرا این اتفاق ادامه دارد.”

رولز رویس، کادیلاک، مرسدس AMG…
رولزرویس پس از کادیلاک اسکالاد (2021) و مرسدس بنز کلاس G باراباس (2022) سومین خودرویی بود که کریستیانو به عنوان هدیه تولد از نامزدش دریافت کرد. جالب اینجاست که جورجینا در همان مصاحبه فاش کرد که کریستیانو “اصلا مادی گرا نیست”.

دیدگاهتان را بنویسید