تغییر در ترکیب استقلال مقابل شهرهدی؟

تغییر در ترکیب استقلال مقابل شهرهدی؟

فرهاد مجیدی بدون یکی از مهم ترین بازیکنانش به دلیل ضربات پنالتی تیمش را برای این دیدار آماده می کند و در مقابل یکی از مهم ترین بازیکنان تیمش پس از استراحت به ترکیب اصلی باز می گردد.

سیدحسین حسینی با کارت زردی که چهارشنبه شب مقابل سپاهان دریافت کرد، 4 کارت زرد دریافت کرد تا دیدار مقابل شاهزاده را از دست بدهد. حضور علیرضا رضایی مدافع جوان و مورد اعتماد آبی ها در این دیدار قطعی است و می توان از آن به عنوان اولین تغییر استقلال مقابل شاهزاده یاد کرد.

همچنین این احتمال وجود دارد که رافائل سیلوا، مدافع میانی و آبی های برزیل پس از ضربات پنالتی یک بازی در ترکیب به میدان برود و بعید است مجیدی از او در ترکیب اصلی خود استفاده نکند. باید دید در چه صورت سرمربی آبی ها یکی از سه مدافع میانی خود را جایگزین سیلوا خواهد کرد.

از تغییرات احتمالی در ترکیب استقلال می توان به استفاده از یک خارجی دیگر در ترکیب اصلی اشاره کرد. عزیز بک امانوف، هافبک چپی که دیدار مقابل سپاهان را از دست داد، شانس خوبی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش مقابل شهر هودرو دارد. علاوه بر این آبی ها با رویکردهای تهاجمی تری وارد بازی خواهند شد و به همین دلیل هافبک طراحی مانند آمانوف که در فاز هجومی بسیار موثر است می تواند مفید باشد. اگر تغییری در راس خط حمله استقلال دیدید تعجب نکنید چون بعید است مطهری یا آرمان رمضانی جای رودی را در نوک خط حمله آبی ها بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید