تغییر ساعت کاری ادارات به تصویب هیأت وزیران رسید


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844427

سخنگوی دولت گفت: بر اساس پیشنهاد وزارت نیرو، ساعت کاری ادارات از 21 خرداد تا 3 شهریور از ساعت 7 صبح به 13:30 تغییر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه حضور یافت. ملاقات هیات وزیران با ابراز همدردی با جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مسافربری مشهد – یزد در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم و دلایل این حادثه از سوی مسئولان بررسی شود.

و مربوط به تائیدیه ملاقات هیئت دولت امروز گفت: هیئت دولت چند مصوبه داشت که دو مورد آن برای رسانه ها اهمیت بیشتری دارد. قوانین رتبه بندی معلمان در کابینه ارائه شد. پیش از این آیین نامه رتبه بندی معلمان از سوی وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون پیشنهاد شده بود اموزش عمومی به زودی ملاقات این سوال را در نظر بگیرید.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ارزش شأن و منزلت معلمان، موضوع تطبیق مقررات با قانون و دستیابی به اهداف تعیین شده در قانون که وزارت آموزش و پرورش موظف است رتبه بندی را اجرا کند، باید مطرح می شد. حل شد. از معلمان یک قدم بردارید

بهادری جهرمی مربوط به یک فرمان دیگر دولت مربوط به وی در خصوص بهبود ساعات کاری ادارات گفت: مصوبه کلی کل کشور به پیشنهاد وزارت نیرو تصویب شده که بر اساس آن ساعت کار ادارات از 18 خرداد به ساعت 19 تغییر می کند. تا ساعت 13:30 بعدازظهر و این تغییر توسط مراجع اداری و استانی برای جبران خسارت انجام شده تا در سرویس دهی و انجام کارها وقفه ای نداشته باشیم.

وی افزود: با کشاورزان از وزارت صنعت و معدن، وزارت نیرو و وزارت نفت توافقاتی انجام می شود تا خللی در حوزه تولید ایجاد نشود. وارد محفظه را بیش از حد گرم نکنید باید در صنعت تحویل می شود و از طرفی شاهد قطعی برق نیستیم. با مدیریت مصرف، این یک وعده نیست، بلکه یک دستاورد عمومی است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید