تفاوتی بین بازیکنان من و پرسپولیسی ها نیست/ سوالات عجیب از جیب خبرنگاران می آید!


ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813190

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم رضایت هواداران آبادانی را مقابل پرسپولیس جلب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: از کاروان پرسپولیس استقبال می کنم و امیدوارم بازی زیبا و خوبی داشته باشیم. رضایت پیشرفت خوب و هواداران فوتبال کشورمان از نظر فنی و تاکتیکی، زمین ما به هر دو تیم اجازه می دهد تا از نظر تاکتیکی فوتبال خوبی ارائه دهند.

وی افزود: یکی از بهترین زمین های فوتبال کشور را داریم و جا دارد از مسئولان این رشته تشکر کنم. بازی از نظر جدول بسیار مهم است. جایگاه ما در جدول به گونه ای است که بعد از 7-8 بازی که از گل گهر 2 عقب افتادند، از نظر روحی ناراحت بودند چون 8 بازی را نباختیم و امیدوارم باخت هفته گذشته آخرین شکست ما تا پایان لیگ باشد. .

منصوریان ادامه داد: از نظر روحی و روانی در بهترین وضعیت ممکن قرار داریم. به دو دلیل وضعیت پرسپولیس را برای بازیکنانمان تحلیل روانی کرده ایم و بازیکنان ما می دانند که فردا به خصوص هفته آینده که استقلالی هستیم یکی از بهترین بازی ها را خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در این دو دیدار بازیکنان ما به طور کامل در ویترین فوتبال ایران دیده می شوند و از نظر تاکتیکی شناخت لازم را از آقای یحیی و تیمش داریم. سعی کردیم یکی پس از دیگری کلاس های تئوری و فنی را برای بازیکنانم برگزار کنیم. اگر فردا به لطف پروردگارمان در کمترین زمان کمترین اشتباه را در بازی انجام دهیم و اشتباهات فردی مان کم باشد، می توانیم روز خیلی خوبی را مقابل پرسپولیس داشته باشیم و سعی کنیم به بازیکنانمان این هفته بگوییم که هیچ تفاوتی بین آنها نیست. شما و بازیکنان پرسپولیس و سایر تیم ها. وجود ندارد این شما هستید که در آینده در استقلال، پرسپولیس و تیم های بزرگ فوتبال بازی خواهید کرد. بازیکنان ما فردا مقابل پرسپولیس باید بتوانند از آبرو و اعتبار فوتبالی خود دفاع کنند.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: یک محروم بزرگ به نام طالب ریکانی داریم که ریکانی هفته گذشته یک لحظه اشتباه کرد تا ضدحمله نکند و گل سوم را به ثمر برساند. بازیکنان با شماره 10 بازی های خشن کمتری انجام می دهند. اکثر بازیکنان شماره 10 من با بازی فیزیکی ناآشنا بودند و وقتی اشتباه می کنند اشتباه عجیبی به دنبال دارد، مثل کاسم حدادی فر، ایمان مبعلی که وقتی به این سطح اشاره کردم در فوتبال کشور خوب بودند. اما وقتی می روند، سخت بازی می کنند. آنها عصبانی هستند، اما امیدوارم بازیکنانی که فردا برای طالبان Ricani بازی می کنند خوب باشند.

منصوریان افزود: تیم ما در بازی فردا دو یا سه تغییر جدید خواهد داشت و قطعا یکی دو بازیکن جوان و بالقوه را به تیم اضافه می کنیم. دلیل آوردن دو تیم جوان این است که می خواهم آنها یک پرش بلند داشته باشند.«آقای طالب بازیکن اصلی ما هستند، دو سه بازیکن مصدوم هم داریم که خدا را شکر به تیم برگشته اند و دارند برمی گردند. استقلال قبل از بازی و دو نفر دیگر بعد از استقلال به میدان خواهند رفت.

سرمربی صنعت نفت در پایان گفت: از همه خبرنگاران تشکر می کنم. می دانم ممکن است مردم تهران ناراحت باشند، اما این را می گویم. این را به تهرانی ها پیشنهاد می کنم که این همه سوال عجیب و غریب در کنفرانس نمی پرسند. ببینید امروز چه سوالاتی دریافت کردم. همه آنها در زمینه فنی بودند. تهران هر بار که به کنفرانس مطبوعاتی می روم سوالات عجیبی می پرسند که تعجبم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید