تفاوت ایران خواهی با ویرانی


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915079

ایرانی‌ها به فکر پیشرفت کشور بوده‌اند و قصد دارند کشور را در همه سطوح و عرصه‌ها خودکفا کنند، اما تخریب‌گران قصد دارند با ضربات جلوی پیشرفت را بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، میهن پرستی یکی از والاترین ارزش هایی است که انسان برای حفظ وطن و آبادانی آن با زندگی و کار شبانه روزی دارد.

ایران سرزمینی است که پدران و نیاکان ما در آن به دنیا آمده اند و دارای تمدنی عظیم و فرهنگی والا و برای ایرانیان دارای قداستی فراتر از عبادت است. در رابطه با ایران عزیز، دو رویکرد ایران خواهی و ویرانی خواهی قابل تحلیل و بررسی است که به اختصار ویژگی ها و مختصات این دو را بیان می کنیم:

1- ایران گرایان خواهان ایران یکپارچه هستند، اما در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، جدایی طلبان گروه های تجزیه طلب کردستان، ترکمن های صحرا، مردم عرب، مردم مسلمان و… را راه اندازی کردند. ایرانی ها جان خود را دادند و اجازه ندادند تخریبچیانی که سفارت آمریکا به عنوان ستاد هماهنگی آنها تشکیل داده بود به اهداف شوم تجزیه طلبانه خود برسند و اکنون نیز به یاری خداوند متعال نخواهند آمد.

2- وندال ها اطراف ایران عزیز را ناامن کرده بودند و به بیگانگان علامت می دادند که ایران پر حادثه است و اگر کشوری خارجی به ایران حمله کند قدرت دفاعی ندارد. ارتش در حال فروپاشی است و سپاه در سطح جنگ شهری است. اگر کشوری با هماهنگی ابرقدرت ها به ایران حمله کند، از درون وارد فاز جنگ می شویم و انقلاب اسلامی را نابود می کنیم.

بر اساس این سیگنال ها، رامسفلد که یکی از عناصر امنیتی آمریکا بود، با صدام تماس گرفت و از اینکه در حمله بعدی، آمریکا پشت حزب بعث خواهد ایستاد، به صدام ابراز خرسندی کرد. دیدیم که این سناریوی چند لایه و پیچیده به ثمر نشست، صدام با ابزار پیشرفته و مانورهای لازم به ایران حمله کرد و آمریکا به عهد خود عمل کرد و تا پایان جنگ در کنار صدام ایستاد.

هواپیمای ایرباس ایرانی سرنگون شد و نزدیک به 300 نفر بی گناه کشته شدند و شورشیان منافق داخل با هماهنگی دفتر هماهنگی بنی صدر و سایر گروه ها وارد فاز نظامی شدند و 17000 نفر را به شهادت رساندند و بعد به جز نیروها. صدام در پادگان اشرف داخل شدند و همراه با نهضت آزادی به آسیاب دشمن بعثی چنگ زدند و اوج این تخریب های شنیع عملیات فروغ جاویدان منافقین بود که در کمین آنها افتادند. و زیر نظر ایرانیان و به جرم خیانت به کشورشان مجازات شدند.

3- پس از طوفان سهمگین با رحلت امام، ناوشکن ها پروژه نفوذ را تسریع کردند تا انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خود در عرصه های مختلف منحرف کنند. در این زمینه، تکنوکرات هایی که اعتقاد چندانی به فلسفه سیاسی دولت نداشتند، دست به کار شدند و زمینه ساز حکومت دگراندیشان شدند. این جریان حماسه شور دوم ژوئن مصادره شد و آنها پروژه گورباچف ​​و یلتسین را در دست گرفتند و می خواستند خاتمی را مانند گورباچف ​​رهبر شوروی سابق از قطار اصلاح طلبی بیرون بیاورند و مردی مانند یلتسین و ظاهراً انقلابیون همراهی کردند. با این رندها با افتخار و فعالیت روزنامه نگاری و رسانه ای شبانه روزی در این منطقه وجود داشت.

اوج این تحرکات طرفدار آمریکا اجرای طرح شبه کودتای 27 تیر 1378 بود که نیات بلندپروازانه داشتند اما به آن نرسیدند:((و حموا بما لم ینالو)) توبه. / 74. تصمیم خطرناکی گرفتند، اما به آن نرسیدند.

مردم به نیت شوم خود پی بردند و جنبش روشنگری به راه انداختند و در پای صندوق های رای عذرخواهی کردند و سخنرانی امام را از مصادره نجات دادند، اما فردی مثل احمدی نژاد توسط حزب آبادگران پیدا شد و شهردار تهران بزرگ شد و ادبیات انقلابی سوار بر موج ایرانیت و به صدارت رسید و خود او نیز توسط امثال مشایی مصادره شده بود و آرزوی وی برای نابودی و نابودی کمتر از دیگران نبود.

4- ایران و طالبی علیرغم میل قلبی دشمنان به شکلی باورنکردنی مسائل هسته ای را پیش بردند اما تخریب-طالبی دانشمندان هسته ای ما را در جوانی کشت و به جایی رسیدند که آمریکا و صهیونیست ها و اروپا را به وحشت انداختند اما تخریبچی ها کشتند. برخی از دانشمندان موشکی ما ایرانی‌ها ایران را جزیره‌ای از ثبات در جهان معرفی کردند و مردم احساس امنیت و آرامش می‌کردند، اما تخریب‌کنندگان، پیروان داعش، می‌خواهند کشور را خطرناک کنند.

ایرانی‌ها دانشگاه‌ها را محل پیشرفت و پیشرفت کشور می‌دانند و قصد دارند کشور را در همه سطوح و زمینه‌ها خودکفا کنند، اما تخریب‌گران قصد دارند با ضربات به اصطلاح جلوی پیشرفت را بگیرند. ایرانی ها استقلال را به کشور آوردند اما ناوشکن ها که سرشان در گهواره غربی ها و صهیونیست هاست می خواهند ایران را به انقیاد بیگانگان بکشانند و دوباره پای یانکی های آمریکایی را در این کشور برای اهداف اربابان استعماری خود باز کنند. ، باید از جلوی رستوران هایشان بنویسند: (ورود سگ ها و ایرانی ها به رستوران اکیدا ممنوع است) اما مردم مهربان ما تفاوت ایران خواهان و آنانی که می خواهند ایران را نابود کنند را درک کردند. آنها با حضور به موقع خود مشت ناوشکن ها و اربابانشان را باز کردند.

محمد کرم ساعدپور; تحلیلگر مسائل سیاسی و بین المللی

دیدگاهتان را بنویسید