تفاوت ایمپلنت کره ای و ایرانی؟ کی بهتره ؟


ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914090

دندان ها را می توان یکی از مهم ترین قسمت های دهان نامید زیرا می توانند بر ظاهر، سلامت و عزت نفس شما تأثیر بگذارند. حال تصور کنید بی دندانی چه معایب عمده ای می تواند داشته باشد، به همین دلیل و برای رفع این معایب، درمان های مختلفی برای بی دندانی ارائه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دندان ها را می توان یکی از مهم ترین قسمت های دهان نامید زیرا می توانند بر ظاهر، سلامت و عزت نفس شما تأثیر بگذارند. حال تصور کنید بی دندانی چه معایب عمده ای می تواند داشته باشد، به همین دلیل و برای رفع این معایب، درمان های مختلفی برای بی دندانی ارائه شده است. در این مقاله به تفاوت ایمپلنت کره ای و ایرانی می پردازیم.

ایمپلنت یکی از روش های پیشنهادی درمان بی دندانی است که به دلیل کاربرد و فواید بالا بسیار محبوب است. این محبوبیت باعث شده تا برندهای مختلفی شروع به تولید ایمپلنت های دندانی کنند که هر کدام در کشورهای مختلفی مانند سوئیس، آمریکا، آلمان، کره و …………. قرار دارند.

تعداد زیاد کشورهایی که ایمپلنت تولید می کنند، انتخاب برند مورد نظر خود را برای بیماران گیج می کند. به همین دلیل در این مقاله به مقایسه دو کشور تولید کننده ایمپلنت می پردازیم اما قبل از آن بهتر است با آنها آشنا شوید.

ایمپلنت های ایرانی

کشورمان با استفاده از دانش ما توانست وارد این صنعت شده و انواع ایمپلنت های دندانی تولید کند. باید گفت در این راه ایمپلنت های ایرانی از دانش سایر کشورها نیز استفاده کردند که باعث توسعه این صنعت در کشورمان شد. اما باید گفت ایمپلنت های ایرانی نسبت به سایر کشورهای تولید کننده ایمپلنت جدید هستند.

قیمت ایمپلنت ایرانی

همانطور که می دانید عوامل مختلفی بر هزینه ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد. یکی از این عوامل قیمت به دلار است. اما ایمپلنت های ایرانی وابستگی زیادی به این عامل ندارند به همین دلیل معمولا قیمت ایمپلنت های ایرانی بسیار مقرون به صرفه و به صرفه است.

انواع ایمپلنت های ایرانی

همانطور که در بالا ذکر شد، صنعت ایمپلنت ایران بسیار جدید است. به همین دلیل بسیار طبیعی است که بسیاری از برندهای ایرانی در ایران فعال نیستند. به زبان ساده می توان گفت چهار تا پنج برند ایرانی ایمپلنت فعال هستند.

ماندگاری ایمپلنت ایرانی

ماندگاری هر درمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین باید به آن توجه ویژه ای شود. باید بدانید که طول عمر این درمان با کیفیت برندی که انتخاب می کنید ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل طول عمر ایمپلنت ایرانی به کیفیت آن بستگی دارد.

اگر می خواهید از ماندگاری ایمپلنت های ایرانی مطلع شوید توصیه می کنیم با یک پزشک متخصص مشورت کنید که با بررسی وضعیت شما و کیفیت برندهای ایرانی پاسخ دقیقی به شما بدهد.

ایمپلنت های کره ای

کره نیز یکی از کشورهایی است که صنعت ایمپلنت دارد. کره هم در تولید ایمپلنت تازه کار است اما نسبت به برندهای ایرانی تجربه بیشتری دارد.


ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت کره ای

همانطور که می دانید بسیاری از افراد بی دندان هستند و قصد استفاده از این روش درمانی را دارند. به همین دلیل، هزینه ایمپلنت دندان مهم است، زیرا همه بیماران شرایط اقتصادی یکسانی ندارند. به طور کلی می توان گفت که قیمت ایمپلنت کره ای مقرون به صرفه است اما این به معنای بی کیفیت بودن ایمپلنت های کره ای نیست.

انواع ایمپلنت های کره ای

می توان گفت کره ایمپلنت برندهای زیادی دارد که مهم ترین آنها کیفیت است. باید دقت کنید که از برندهای کره ای با تجربه و با کیفیت استفاده کنید زیرا برخی از برندها در کره کیفیت مناسبی ندارند.

به طور کلی می توان گفت که برخی از برندهای کره ای با تجربه و با کیفیت در حال رقابت با برندهای محبوب در بازار جهانی هستند و حتی برخی از آنها در لیست 10 برند برتر ایمپلنت دنیا قرار دارند. برخی از برندهای کره ای با کیفیت به شرح زیر است:

  • ایمپلنت دیو
  • من ایمپلنت هستم
  • ایمپلنت مجله

طول عمر ایمپلنت های کره ای

در قسمت بالا مشاهده کردید که برندهای مختلفی در کره فعالیت می کنند، بنابراین نمی توان امید به زندگی واحدی را برای آنها در نظر گرفت، اما به دلیل ارتباط مستقیم بین طول عمر ایمپلنت های کره ای و کیفیت برند، می توان گفت اگر برند شما با کیفیت باشد، اگر برند شما بالا باشد، طول عمر درمان شما بسیار بالا خواهد بود.

تفاوت ایمپلنت کره ای و ایرانی

تا اینجا در مقاله ای که با ایمپلنت های ایرانی و کره ای آشنا شدید، حالا وقت آن است که تفاوت ایمپلنت های کره ای و ایرانی را بررسی کرده و آنها را با هم مقایسه کنید تا بتوانید با توجه به شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کنید. تفاوت ایمپلنت های کره ای و ایرانی را در چهار بخش زیر بررسی می کنیم:

  • قیمت هر ایمپلنت
  • کیفیت ایمپلنت
  • میزان موفقیت کاشت
  • محبوبیت ایمپلنت


ایمپلنت دندان

تفاوت قیمت ایمپلنت کره ای و ایرانی

یکی از موضوعات مهم در این درمان قیمت آن است که ارتباط مستقیمی با برندی که انتخاب می کنید دارد. در واقع می توان گفت ایمپلنت های ایرانی و کره ای در دسته ایمپلنت های اقتصادی قرار می گیرند. اما ایمپلنت های ایرانی معمولا قیمت پایین تری دارند.

تفاوت ایمپلنت کره ای و ایرانی در کیفیت

همانطور که در قسمت های مختلف این مقاله اشاره شد، ایمپلنت های ایرانی جدیدتر از کره ای هستند. در واقع به زبان ساده ایمپلنت های کره ای تجربه بیشتری در ساخت ایمپلنت های دندانی دارند به طوری که می توان گفت ایمپلنت های کره ای از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

البته به این نکته هم توجه کنید که در این مقایسه برندهای باکیفیت کره ای در نظر گرفته شده است. از طرفی این مقایسه به معنای بی کیفیت بودن ایمپلنت های ایرانی نیست.

تفاوت ایمپلنت های کره ای و ایرانی از نظر محبوبیت

می توانید بگویید که محبوبیت ایمپلنت چگونه بر بیماران و پزشکان تأثیر می گذارد. در پاسخ به این سوال باید گفت که هر چه یک برند محبوبیت بیشتری داشته باشد، محصولات آن در بازار بیشتر است و با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. به طور کلی باید گفت که ایمپلنت های کره ای در ایران محبوبیت بیشتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید