تفاوت قیمت 600 میلیارد تنی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با سطح شهر فقط در کالاهای اساسی است.


زمان: 00:02
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879398

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد؛

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار در تهران گفت: در سه ماهه نخست امسال اختلاف قیمت میادین این سازمان با سطح شهر تنها در کالاهای اساسی مورد اشاره بانک مرکزی حدود 600 میلیارد تن است. ، مردم موفق به محاسبه ریال ارزان خرید بیشتر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران پیش از ظهر امروز در حاشیه هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت: تهران، میادین و بازارهای آن دارای یک مدل کسب و کار خاص برای شهر تهران و مردم و به دلایل خاص خود محصولاتی را در این میادین و بازارها با قیمت کمتری برای مردم عرضه می کند.

وی گفت: تا امروز و در سه ماهه اول سال جاری این اختلاف قیمت بین قیمت میادین این سازمان با سطح شهر حدود 600 میلیارد تن بوده که تنها در عمده کالاهای ذکر شده توسط بانک مرکزی مردم توانست با محاسبه ریالی ارزان‌تر خرید کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار در تهران افزود: همه میادین، میادین و بازارهای ما کیفیتی که در لیست قیمت ما تعریف شده از نظر قیمت یکسان است و باید با کیفیت یکی باشد، اما در عمل ممکن است اینطور نباشد. در برخی از بازارها و بازارهای ما که بازدید بیشتری دارند، به اصطلاح بازارهای شلوغ هستند، برخی کمی بهتر هستند و در برخی از بازارهای ما کیفیت می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد، که با رصد دقیق خود تاکنون تقریباً به میزان قابل توجهی افزایش یافته ایم. . طرح 45 روزه ای را آماده کرده ایم که بعد از پیک کربان بایرام اجرا می شود.

فصاحت بیان کرد: در برنامه ریزی هایی که برای امسال انجام داده ایم، در مجموع در سطح شهر تهران، بررسی های ما نشان می دهد که به حدود 200 میدان، بازار و بازار برای داشتن مکان هایی برای عرضه نیاز داریم و تعریف ما از این 200 بازار که ما آن را داریم. قصد رهاسازی، تعریف حداقل 4 تا 5 مصارف اساسی و اساسی مانند مصرف میوه، مصارف فرهنگی، مصارف تجاری و مصرف پروتئین و برخی مصارف آب است که ممکن است بعداً در دستور کار قرار گیرد اما چهار مصارف. اول از همه، اینها حداقل استفاده هایی است که در این بازارها وجود دارد که می خواهیم بسازیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید