تفکر انقلاب اسلامی منافع آمریکا را تهدید می کند / با بصیرت و مقاومت تحریف را خلع سلاح می کند


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805487

صدرا میر گلمی گفت: دشمنی استکبار با ایران ناشی از بیداری اسلامی است که در دنیا رخ داد چرا که منافع آنها در منطقه با تفکر و تفکر انقلابی تهدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس سیاسی به تیتریک گفت: انحراف و انحراف مهم ترین آسیب های نظام، انقلاب و مردم است.

صدرا میر گلمی ادامه داد: جریان انحراف در دست کسانی است که زمانی مدعی این نظام بودند و فریب خوردند. البته حضور افراد زیرک در حمایت از نظام و ولایت فقیه این جریان را خنثی کرد.»

وی افزود: صبر، استقامت و همدلی ملت ما دشمنان نظام را نگران کرده و حتی ابرقدرت های جهان امروز از نام ایران هراس دارند.

این کارشناس بیان کرد: دشمنی استکبار با ایران ناشی از بیداری اسلامی در جهان است چرا که منافع آنها در منطقه با تفکر و تفکر انقلابی تهدید شد.

میر گلمی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و تبیین ابعاد مختلف انقلاب است چرا که امروز دشمن با مبارزه با روایات سعی دارد وقایع انقلاب را به نفع خود تغییر دهد.

وی افزود: اهداف و نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی باید به خوبی برای آیندگان تبیین شود چرا که اگر این همدلی و همراهی نبود، امروز درخت بزرگ انقلاب اینقدر محکم نبود. “

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان می کند: 12 باخمن سرآغاز نهضت ضد استکباری به رهبری امام خمینی (ره) بود که در کشور شکل گرفت و امروز این فرهنگ با جبهه مقاومت در حال گسترش و صدور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید