تفکر بسیجی در سراسر جهان نهادینه شد/ نقش مستقیم آمریکا در تحولات اخیر


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913537

سردار گدرزی با بیان اینکه تفکر بسیجی در تمام دنیا نهادینه شده است، گفت: نیت دشمن این بود که انقلاب را از بین ببرند اما شکست خواهند خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمدعلی گدرزی به نقل از سفیر افغانستان در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه بروجرد گفت: آمریکا از بسیج ملت ایران هراس دارد زیرا اقدامات بسیج برای رضای خدا و علیه استکبار جهانی بوده است.

وی افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با عشق برای ارتباط با خدا به میدان نبرد رفتند و بسیجیان ایثارگر و مصمم هستند. مجاهدت این مخلصان خدا در راه خداست و در واقع بسیج علمی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در تمام دنیا نهادینه شده است، گفت: در کشورهای مختلف منطقه تفکر بسیجی که از انقلاب اسلامی الگوبرداری شد، مقاومت اسلامی را شکل داد و تفکر بسیجی در این عرصه خدمت کرد. همه مناطق مختلف

وی تصریح کرد: بسیج امروز به بلای علمای استکبار تبدیل شده است زیرا بسیج در اردوگاه اخلاص و ایمان گام برمی دارد و بسیج به دستور امام (ره) تشکیل شد که دوران دفاع مقدس را در کنار سایر مسلحان نفی کردند. نیروها و موفق به پیروزی در جنگ تحمیلی شد

سردار گدرزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ایران برای استقلال و آزادی و تشکیل حکومت دینی پایه گذاری شد و انقلاب از ابتدا تا کنون مورد خشم استکبار جهانی قرار گرفت چرا که منافع آنها در ایران از بین رفته بود، بنابراین از همان ابتدا مورد غضب استکبار جهانی قرار گرفت. در اوایل انقلاب گروهک های تجزیه طلب و منافقین به دشمنی و ایجاد ناامنی در مرزهای غربی کشور پرداختند و پس از شکست، استکبار جهانی جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کرد.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا در برابر تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و توطئه ها و اغتشاشات آنها در امان نبوده است، اما ملت ایران در سایه تحریم ها در عرصه های مختلف به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از نعمت بزرگ ولایت و رهبری و حمایت ملت بهره مند است و مردم ایران همواره پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

سردار گدرزی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از نظر امنیت با هیچکس قابل مقایسه نیست گفت: گواه این امر فداکاری شهدا در این ایام است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور افزود: آمریکا با تهیه سلاح در ناآرامی های اخیر و جنگ با جمهوری اسلامی ایران مستقیماً درگیر است و دشمنان با مجازی سازی قصد نابودی انقلاب را دارند. فضا ناامن است.”

وی تصریح کرد: معاندین که تعدادشان بسیار کم است نمی توانند کشور را ناامن کنند چرا که نیروهای مسلح ایران اسلامی با تمام وجود برای نابودی دشمن ایستاده اند. اما اجازه نمی دهیم دشمنان در کشور گسترش پیدا کنند و ملت ایران زیر سایه امام عطار(ع) و امام زمان(عج) با رهبری ولی فقیه بر دشمنان پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید