تفکر بسیجی راهکاری موثر برای خنثی سازی دسیسه های دشمنان است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با سالروز تاسیس سازمان بسیج ضعیف و هفته بسیج، سرلشکر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با صدور بیانیه ای بسیج را حاصل تلاش های بسیج دانست. نگاه همه جانبه و بصیرانه امام خمینی (ره) برای تشکیل نهاد مقدس خنثی کننده دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی، گواه روشنی بر عمق این برنامه ریزی و تصمیم است.



متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

اى كسانى كه ايمان آورده ايد، اگر دين خدا را قيام كنيد، او نيز شما را يارى مى كند و قدمهايتان را استوار مى دارد.

ایجاد نهادی با فرهنگ مبارزه، ایثار و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و دینی انقلاب اسلامی برگرفته از متن و بدنه مردم. در 14 آذر 1358 حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز رهبری و حمایت از این نهاد مقدس را بیانگر بصیرت و عمق تصمیم تاریخی امام راحل و عظیم الشان (ره) است. و مهر تایید خود را بر عمر پر برکت این موسسه گذاشتند. آنها یک شجره نامه خوب بازی کردند.

بسیج؛ این نهاد مردمی از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در تمام لحظات و موقعیت های کشور، خالصانه و با تدابیر بصیرت افزاینده ائمه انقلاب در صحنه های کمک های مردمی، علم و فناوری حضور داشته است. ، دفاع مقدس، سازندگی و سایر عرصه های غرور آفرین و هر روز که عمر پر برکتش به پایان می رسد، آثار وجودی آن بیش از پیش خود را نشان می دهد.

امروز؛ بسیج مستضعفین شجره طیبه ای است که فرهنگ آرمان خواهی و معرفت ملی و دینی را وارد میدان عمل کرده و با توجه به هجمه همه جانبه دشمنان بیش از گذشته وجود این نهاد مقدس و تشویق روحیه و تفکر بسیجی برای خنثی کردن توطئه دشمنان و بدخواهان نظام و کشور و ملت ایران احساس می شود.

این نهاد پرافتخار مملو از انسان های مومن، مخلص و فداکار با آرمان های بلند و متعلق به همه اقشار و جامعه است و امروز در شرایط بحرانی کنونی که نظام و ملت ایران در جنگی همه جانبه ترکیبی، تحت تحریم های شدید قرار دارند. استکبار جهانی و آنها تلاش می کنند. تفکر بسیجی با جداکردن نوجوانان و جوانان از انقلاب و مردم، راهکاری مؤثر برای خنثی سازی دسیسه های دشمنان است و به فضل الهی کشور و مردم عزیزمان از گزند کینه نیروهای مسلح و ملی مصون خواهند ماند. وحدت و انسجام

هفته بسیج را به یاد شهدای مقام معظم رهبری به کارکنان این نهاد مردمی و ملت زیرک و دوراندیش ایران اسلامی و فرماندهان ولایی و ولایت مدار و مردمی تبریک عرض کردم. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین و توفیقات روزافزون بسیجیان غیور ایران اسلامی به رهبری فرماندهی معظم کل قوا. تمام قوت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خداوند متعال خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید