تفکر بسیجی مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم می کند/ بسیجیان در دوران قیام مانند رزمندگان دفاع مقدس در میدان بودند.


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913698

در گردهمایی اقتدار بسیجیان استان کرمان مطرح شد؛

همزمان با سراسر کشور تجمع بسیجیان استان کرمان با حضور مسئولین عالی رتبه و بسیجیان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; صبح امروز مصادف با 14 آذرماه سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین، تجمع بسیجیان استان کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده فقیه در استان کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثاراله، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش، محمدمهدی فداکار استاندار، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس، جمعی از مسئولان ارشد استانی و بسیجیان در محل مسجد امام علی (علیه السلام) کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت: بسیجی که دارای تفکری پویا و پیشرفته است، مرکز تجمع اراده ها در خدمت دین و دین است و حضور اقشار مختلف مردم در کنار هم آماده و مجهز برای تحقق است. ماموریت در روزهای سخت


تفکر بسیجی زندگی پویا را برای جامعه به ارمغان می آورد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: تجربه بسیج و حضور فعال در دو جبهه نرم و سخت از بدو تأسیس تاکنون، تجربه حضور در خط مقدم در خدمت مردم در عرصه های مختلف، نیروها هستند. آماده انجام وظیفه و اطاعت به فرمان امام جامعه از جمله فعالیت های بسیجی.

امام جمعه شهرستان کرمان بیان کرد: بسیج نیرویی است که آزمون خود را در پیروی از ائمه انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشته است و این قشر توانمند همچون تفکر بسیجی تدارک ظهور حضرت ولی عصر(عج) هستند.

وی بیان کرد: جریان بسیج و تفکر بسیجی مانند جریان آب است؛ جریان بسیج و تفکر بسیجی مانند جریان آب است. آب مایه حیات یک جامعه است، تفکر بسیجی حیات، پویایی و نشاط را برای جامعه به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: تفکر بسیجی تفکری است که همه به آن نیاز دارند زیرا در شرایط بحرانی و سخت این تفکر حلال بسیاری از مشکلات ملت ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه تجربه موفق 8 سال دفاع مقدس و در جبهه مقاومت بسیج را با الگوگیری از بسیج دیده ایم، گفت: همانگونه که نهر آب حیات بخش است. در همه خانواده ها در همه رده های مختلف جریان دارد و ما به آن نیاز داریم. تفکر بسیجی در همه خانواده ها، اقشار و سطوح وجود دارد و حامیان، پیروان و بسیجیان این تفکر بسیارند.


در ایام قیام بسیجیان به عنوان رزمندگان دفاع مقدس در این عرصه خبره بودند.

سردار محمدعلی نظری ضمن گرامیداشت هفته بسیج با تبریک به مجاهدان عرصه جهاد برای تبیین و یقین گفت: زمانی که امام خمینی (ره) با اندیشه های بلند خود به مقام بسیج غبطه می خورد.

فرمانده سپاه تارولا استان کرمان با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: بنابراین حرفی برای گفتن نیست.

وی با بیان اینکه اگر بسیجیان به مردم خدمت نکنند ما مسئولان دچار مشکل می شویم، اظهار داشت: از تلاش میدانی که بسیجیان برای محرومیت زدایی انجام داده اند و همچنین تولیدات در بحث جهاد تباین تشکر می کنیم.

سردار نظری خاطرنشان کرد: در ایام سرکشی بسیجیان همچون رزمندگان دفاع مقدس بودند و امیدوارم همیشه در مثلث مردم نظام و ولایت قدم بردارید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید