تفکر مطهری در برابر تفکر الحادی قدم علم / شهید مطهری الگوی جهاد مجاهدین است.


ساعت: 17:49
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837310

وارثان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:

سردار مثنوی گفت: امروز اگر من و شما در جهاد تبین که الگو و مکتب دارد پیرو علمداری باشیم، شهید مطهری مصداق بارز این مشکل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز مراسم تجلیل از معلم با حضور سردار مثنوی وارث سپاه فتح با حضور مسئولین شهرستان و معلمان در دهدشت برگزار شد.

جانشینان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته معلمان سیاسی و عقیدتی، شهید مطهری را بهترین الگوی علم برای معلمان، مربیان عقیدتی و مدیران سیاسی دانستند. ابعاد معرفتی، اعتقادی و بصیرتی رشد کرده و یاد این شهید در دل ها زنده است.

سردار مصطفی مثنوی با تاکید بر اهمیت و ضرورت بررسی کارنامه شهید مطهری افزود: سیره این شهید والامقام و سیره پرافتخار این استاد فرهیخته بهترین شاخص و الگو برای اساتید و معلمان است.


cd3e774b c301 4747 90c7 8e2715f78804 خبر خاکستری

وی با اشاره به اینکه آنچه شهید مطهری به آن اشاره کرد و برای جامعه الگو قرار داد مبارزه با این الگوی اخلاقی بود، خاطرنشان کرد: در همه ابعاد زندگی می توان دریافت که شهید مطهری به روشنگری مردم و ترسیم چهره اسلام و انقلاب پرداخت.

این فرمانده عالی نظامی، روحیه انقلابی گری، به تصویر کشیدن چهره واقعی اسلام، بیان ویژگی های حکومت اسلامی، سیره تربیتی اهل بیت و بزرگان دین، پاسخگویی به شبهات شدید زمانه و حفظ مکان های آزاداندیشی را برشمرد. مانند مبارزات مطهری.

سردار مثنوی با اشاره به اینکه این استاد بزرگ دارای شخصیتی مترقی بود و در دوران قیام همواره سعی می کرد در راه اهل بیت(ع) گام بردارد، ادامه داد: در زمانی که (ره) به یک فعال سیاسی برای راهنمایی و ارشاد نیاز داشتم. روشنگری، شهید مطهری. او در دانشگاه و حوزه فعال بود و با کرسی گذاشتن افراد سروش مانند را از دانشمند شدن ناتوان کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز اگر من و شما در جهاد تبین که الگو و مکتب دارد به علمداری پایبند باشیم، ادامه داد: شهید مطهری الگوی یک مجاهد و مصداق بارز آن است.

جانشین فرمانده سپاه فتح به حضور فرهنگیان در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در کنار پرداختن به مقوله مهم آموزش و پرورش به دفاع و دفاع از میهن انقلاب اسلامی ایران نیز پرداختند. ” بوم.

وی تاکید کرد: امروزه نقش معلمان در جبهه فرهنگی مهم و مشابه دوران دفاع مقدس است، بنابراین ترویج ارزش های اسلامی در بین دانش آموزان در کنار آموزش باید در دستور کار قرار گیرد.

سردار مثنوی در پایان با بیان اینکه شهید مطهری پس از گذشت چهار دهه از انقلاب، الگو و افتخار است، گفت: تفکر مطهری توانست در برابر تفکر الحادی قدم بگذارد و با حرکت هوشمندانه سنگرهای جهاد دفاعی به معنای واقعی را پر کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با تاکید بر اینکه جایگاه معلم در اعتقادات و ارزش های ملت مسلمان ما جایگاهی والا و ارزشمند است، گفت:

حمزه محقق زاده افزود: بی شک تجلیل از معلمان و مربیان ارجمند، تکریم مقام والای علم و علم آموزی است و چه بهانه ای بهتر از هفته معلم برای ارج نهادن به مقام والای معلم و ارج نهادن به مقام والای معلم و گرامی داشتیم. و این میراث را گرامی بدارید.» انبیاء الهی و ارباب علم داشته باشیم.


030385ea 694b 42b1 a76f abfe4468f81f خبر خاکستری

سرپرست استان کهگیلویه با اشاره به اینکه روز معلم روز بزرگ علم و دانش است و بزرگداشت این روز و تکریم معلم به معنای تکریم علم و دانش است، گفت: درک و جایگاه معلم به عنوان مهمترین رکن سلامت جامعه و تعیین کننده است. عامل مسیر رشد و شکوفایی یک ملت قابل انکار نیست.

عبدالعزیز موسوی با تقدیر از نقش معلمان در تعلیم و تربیت افزود: معلمان و معلمان با صبر و تعهد در مواقع سخت به ویژه در ایام ولیعهد با تعهد به تعلیم و تربیت و حفظ صلح در خانواده ها و جامعه.

وی مهمترین ثروت یک کشور را نیروی کار برشمرد و بیان کرد: تولید و بازتولید نیروی کار باکیفیت تنها توسط معلم برمی آید.

موسوی خدمات معلمان قبل و بعد از انقلاب را قابل توجه توصیف و خاطرنشان کرد: معلمان خدمات بزرگی برای تقویت نظام جمهوری اسلامی انجام دادند اما متاسفانه عده ای با دیدگاه های مغرضانه و سیاسی سعی در تخریب آموزش و پرورش داشتند.


b10dffd3 f30a 4392 9c48 8b08c860bb44 خبر خاکستری

وی طرح رتبه بندی معلمان را یکی از مطالبات منصفانه معلمان خواند و افزود: این طرح بیش از یک دهه مانده بود که در مجلس جدید دولت انقلاب اجرایی شد و به زودی شاهد اجرای آن و همه فرهنگیان خواهیم بود. از این قانون بهره مند خواهند شد.»

این مسئول بیان کرد: معلمان به عنوان پیشکسوتان جامعه باید به برکت منویات مقام معظم رهبری با سخنان قوی و تولید علم و دانش به جامعه ای توانمند و پویا در صحنه بمانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید