تفکر و فرهنگ بسیجی باید در دنیا گسترش یابد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ حجت السلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام (ره) سمنان با اشاره به 14 آذر و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین گفت: امام راحل در سال 58 یک ضرورت بود، تشکیل یک خط شریف را احساس کردند و دستور ایجاد نهادی را دادند که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره در همه مشکلات کشور سهیم بوده است. تا به حال.

امام جمعه سمنان در ادامه افزود: بعثی ها کارگران میدانی مخلصی هستند که همواره در راه حفظ نظام و انقلاب و دستاوردهای آن از خود گذشتگی کرده اند و دامنه فعالیت آنها تنها به ایران محدود نمی شود و این شجره نیکی گسترش می یابد. به همه کشورهای اسلامی.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بسیجیان برای انقلاب و نظام تلاش می کنند و نسل های جدید با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کرده اند، لذا در اغتشاشات اخیر بسیجیان خالصانه در کنار نیروی انتظامی ایستادند و در راه استقرار خود فداکاری کردند. امنیت ایران اسلامی

وی همچنین تاکید کرد: بسیجیان و فرماندهان بسیجی نباید به این تعداد بسنده کنند و باید برای جذب و تشویق بیشتر جوانان تلاش کنند چرا که بسیج در همه عرصه ها پیشتاز است و هر جا که کار در میدان باشد و تفکر بسیجی باید به جامعه گسترش یابد. جهان.”

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اتفاقات اخیر در کشور افزود: همانطور که حضرت آقا فرمودند این آشفتگی جمع می شود اما این فرصتی است برای اصلاح نظام و همچنین برای شناسایی خائنان و منافقانی که در میان آنها بودند، مردم هجوم آورده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی تصریح کرد: در مسابقات جام جهانی حضور داریم و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشورمان از آنها حمایت می کنیم و البته حضور آنها در جام جهانی علیرغم موانع فراوان یک پیروزی بزرگ است. مخالفان آنها

وی با اشاره به تحرکات عده ای که تحت تأثیر رسانه های دشمن قرار می گیرند و دست به اقدام زشت توهین و تکریم روحانیت می زنند، گفت: روحانیت حاضر است جان خود را برای پاسداری از انقلاب بدهد و این گونه اقدامات کمترین جرم است. آنها را به جایگاه خود نمی رساند و پیوند بین مردم و روحانیت ناگسستنی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید