تقابل پرسپولیس سابق به نفع پسر پرسپولیس

تقابل پرسپولیس سابق به نفع پسر پرسپولیس

زمین ضعیف ورزشگاه شهدای ساری به هیچ یک از تیم ها اجازه نمی داد همیشه فوتبال بازی کنند و هم میزبان و هم میهمان مجبور بودند برای ایجاد موقعیت به توپ های بلند روی بیاورند. اما در همان طناب کشی دو تیم صاحب موقعیت شدند که نساجی با ضربه سر کریم اسلامی به گل رسید و آلومینیوم اراک هم از روی نقطه پنالتی صاحب موقعیت شد که میثم مجیدی آن را به ثمر رساند. در دیگر موقعیت هایی که آلومینیوم اراک ایجاد کرد، علیرضا حقیقتی در درون دروازه نساجی آمادگی خود را نشان داد و با خروجی ها و لوکیشن های خوب خود مانع از باز شدن دروازه نساجی شد.

علیرضا حقیقی در دو بازی اخیر نساجی بدشانسی آورده است. در غیر این صورت می توانست دو برگه خالی در پرونده خود بنویسد. فولاد در بازی با فولاد با ضربه سر ایوب کلانتری و پاتوسی برخورد کرد که در بازی با آلومینیوم اراک دروازه او با پنالتی شاهین طاهرهانی مقابل اسماعیل شریفات باز شد. این در حالی بود که او در هر دو بازی سیوهای خوبی داشت و در نهایت توانست دروازه اش را بسته نگه دارد.

در دیدار نساجی – آلومینیوم اراک محمدامین اسدی نساجی تلاش زیادی کرد تا دروازه علیرضا حقیقی را به خصوص در بین تماشاگران و توپ سوم باز کند اما دروازه بان باتجربه نساجی اجازه این کار را به او و دیگر بازیکنان آلومینیوم اراک نداد اما در نهایت همان طور که اشاره کردیم، دروازه او با پنالتی میثم مجیدی باز شد.

دیدگاهتان را بنویسید