تقاطع مرکز صنعتی ایمن، خطرناک و مزاحم/ اجرای پل روگذر تنها راه ایمن سازی این تقاطع است.


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915757

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد؛

مقصودی گفت: مطالعات طرح اجرای روگذر انجام شده و هزینه اجرای آن بیش از 30 میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی مکسودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: در امتداد محور شهرکرد – سامان، محدوده راه پلیس، تقاطع رکن صنعتی شماره 2 شهر سامان قرار دارد.


وی افزود: این تقاطع مسیر تردد به سمت مرکز صنعتی شهر سامان و پروژه عمانی سامانی است که مردم از آن استفاده می کنند و متاسفانه به دلیل تردد زیاد خودروهای عبوری گاهی باعث تصادف و ایجاد مشکل برای ساکنین می شود. .


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایمن سازی گره ناحیه صنعتی سامان، ادامه داد: پروژه های متعددی در سه راهی پیش بینی شده بود که یکی از این پروژه ها احداث زیرگذر بود که پیش از این انجام شده بود. به دلیل عبور خطوط لوله نفت و سایر تاسیسات امکان پذیر شده است.


مقسودی گفت: طرح دیگر اجرای پل هوایی است که بررسی شده و هزینه اجرای آن بیش از 30 میلیارد تومان برآورد شده است.


وی با اشاره به اینکه اقدام پیش بینی شده در کوتاه مدت برای رفع مشکل تقاطع مرکز صنعتی شهر سامان اجرای تقاطع همسطح است، این طرح در کمیسیون ایمنی چهارمحال و بختیاری و با توجه به مخالفت ها پیشنهاد شد. برخی از اعضا، این طرح تصویب نشد.


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با اتفاقاتی که در کمیسیون ایمنی استان رخ داد باید به سمتی حرکت کنیم که اعتبار اجرای پل هوایی در منطقه تضمین شود که می تواند روند طولانی را به دنبال داشته باشد. .


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید