تقصیر ما نبود که لیست تیم ملی را از دست دادیم. باشگاه گفت هماهنگ است/ پیشنهادی از تیم های خارجی ندارم


ساعت: 08:20
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879134

شرایط نه برای تیم و نه برای هواداران استقلال خوب نیست.

هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر پیشنهادی از تیم های خارجی ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ امیرحسین حسین زاده، هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال درباره فصل خوب خود در استقلال گفت: فصل رویایی را پشت سر گذاشتیم و تیم قهرمان شد و به هدفمان رسید. ما برای هر مسابقه استراتژی داشتیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. لیگ برای ما به بهترین شکل به پایان رسید. سپس به اردوی تیم ملی پیوستم.

وی افزود: از ابتدا سعی کردم بهترین های خودم را در استقلال ارائه کنم. همه جا می گویند دو بار رباط صلیبی ام شکست اما یک بار این اتفاق افتاد و قبل از ورودم به استقلال بود. فصل برای من به بهترین شکل شروع شد و به پایان رسید. به خودم ایمان داشتم که اتفاقات خوبی برایم خواهد افتاد.

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: الان شرایط بد است و دوست دارم مدیران تیم زودتر بگذرند. برنامه های افزودنی باید در اولویت قرار گیرند. شرایط نه برای تیم و نه برای هوادار استقلال خوب نیست و امیدوارم این وضعیت به زودی تغییر کند.

وی افزود: یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم. به مسئولان گفتیم با ما تسویه حساب کنند و خیلی بدهکار هستند و 75 درصد حقوق را پرداخت کردند. اگر به توافق برسیم، قراردادمان را تمدید می کنیم. در حال حاضر هیچ پیشنهادی از تیم های خارجی ندارم.

تیم ملی فوتبال گفت: خوشحالم که جزو بزرگان فوتبال ایران هستم. شرایط کمی سخت است چون بازیکنان خیلی خوبی داریم اما همیشه سعی می کنم به تدریج خودم را ثابت کنم. خوشحالم که در اردوی تیم ملی فوتبال هستم. مقابل کره و لبنان هم بازی کردم.

او گفت: ما در جام جهانی گروه سختی داریم و نمی توانیم خودمان را گول بزنیم. تمام تلاش ما این است که بهترین نتیجه را به دست آوریم و مزاحمتی برای مردم ایجاد نکنیم. ما با تمام وجود بازی می کنیم و نتیجه مطلوب را می گیریم اما تیم قدرتمند است و امیدوارم صعود کنیم.

ژوسین زاده درباره حذف تیم ملی گفت: ما چند نفر را از دست دادیم و تقصیر ما نبود و باشگاه گفت هماهنگ شده است و ما از همه چیز خبر نداشتیم و در جریان نبودیم. امشب قرار بود اردو بزنیم و بعد با من تماس گرفتند که اسکوچیچ به ما گفت که کمپینگ نرویم. ما واقعاً مقصر نبودیم و تابع باشگاه بودیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید