تقلید از فرهاد مجیدی از سیاوس یزدانی

تقلید از فرهاد مجیدی از سیاوس یزدانی

در شرایطی که پس از اولین اطلاعیه سازمان جذب برای تامین امنیت سربازان سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، محمد مومنی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال عزم خود را جزم کرد تا مشکل این دو بازیکن را حل کند. واضح است که این دو بازیکن باید خدمت کنند.

پس از این سوال بود که سیاوس یزدانی در گفت وگویی تند از فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه استقلال گلایه کرد و گفت: باشگاه (استقلال) هر روز به من می گفت که مشکل حل می شود و تو سرباز قهرمانی. «گفتند تصمیم گیری می شود. من حتی نمی دانستم ارتش و سپاه چیست. من نمی دانستم که سهمیه CRRF هستم. استقلال و مجیدی خیالم را راحت کردند که مشکل حل می شود.»

چند روز پس از صحبت های یزدانی، فرهاد مجیدی که در سه نشست خبری اخیر غایب بود، امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوال آنها درباره سابقه یزدانی پاسخ داد.

سرمربی استقلال نیز توپ را به زمین باشگاه انداخت و اعلام کرد: جلسات متعددی با باشگاه داشتم و قاطعانه گفتند این دو نفر تا پایان فصل در تیم ما خواهند ماند. اگر یک درصد شانس داشتم، این دو نفر «اصلا اجازه نمی‌دادم بقیه بازیکنان بروند».

حالا که مجیدی هم مانند یزدانی آجورلو را متهم به جذب مدافع تیمش کرده است، باید دید مدیرعامل استقلال حرف هایش را تکرار خواهد کرد یا خیر. آجورلو پیشتر در واکنش به جذب یزدانی گفت: من هم گفتم باید مشکل حل شود، چون قانون باید رعایت شود، حالا اگر فردی قانون را رعایت نکرد باید دوباره محاکمه شود و به دادگاه برود. .

دیدگاهتان را بنویسید