تقویت بخش تولید منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی می شود

پیله فروش با تاکید بر اینکه به الگوی مصرف توجه ویژه دارد یادآور شد: اگر میزان مصرف بیشتر از تولید باشد با مشکل مواجه می شویم و اسراف امروز جامعه را نابود می کند.

وی در پایان یادآور شد: عدم اسراف و اسراف در اسلام یکی از موضوعات مهمی است که ائمه عطار و سیدالشهدا علیهم السلام بر عدم خوردن حرام و اسراف تاکید داشتند.

مهدی نیکوفر در این مراسم اظهار داشت: 445 صندوق قرض الحسنه با 22 هزار عضو برای گسترش فرهنگ قرض الحسنه و ایجاد اشتغال با کمک احزاب مردمی در استان ایجاد شده و بیش از 29 میلیارد تومان در استان داریم. موجودی برای تشکیل این صندوق ها.

وی افزود: بیش از 45 تعاونی کارگری در استان قزوین ایجاد شده است.

بیش از 99 میلیارد تومان وام

مدیر اقتصادی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: بیش از 99 میلیارد تومان وام و بیش از 2 هزار شغل در استان ایجاد شده است.

نیک جوفر به کمک آمد: در سال جاری 220 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف به ویژه کشاورزی از سوی استان به بسیج سازندگی اعطا شد.

وی با اذعان به اینکه در فعالیت های عمرانی بسابج ایجاد اشتغال پایدار، ارائه آموزش و بازار فروش مورد توجه قرار گرفت، گفت: با تلاش سایر ارگان ها از جمله امداد، کمیته بهزیستی و ستبای شرکت تولید برق استان، سه هزار نیروی خورشیدی تولید شد. نیروگاه هایی با ظرفیت 5 کیلووات در روستاها احداث شده است.این استان برای کاهش مصرف سوخت های فسیلی تلاش می کند.

به هر حال این مسئول گفت: از سال گذشته تاکنون برای 2 هزار و 532 شغل ایجاد شده است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از برترین های گروه های جهادی بسیج استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید