تلاش برای تربیت نسل و حمایت از خانواده از مهم ترین وظایف و سیاست هاست


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839758

پیام رهبر انقلاب اسلامی به فعالان عرصه جمعیت؛

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تشکر از فعالان دلسوز این عرصه، تلاش برای افزایش نسل و جوان سازی نیروی کار کشور و چاره جویی برای نجات کشور از آینده شوم پیری را یکی از سیاست های حیاتی دانستند. ضروری ترین وظایف

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به فعالان جمعیتی بر جوان‌سازی نیروی کار کشور تأکید کردند و گفتند: تلاش برای افزایش نسل و حمایت از خانواده یکی از ضروری‌ترین مسئولیت‌ها و سیاست‌های حیاتی است.

متن این اطلاعیه که امروز در جلسه ستاد کل جمعیت کشور توسط دکتر فروتن دبیر ستاد قرائت شد به شرح زیر است:

به نام خدا

با تبریک به همه کسانی که دلسوزانه و مدبرانه در حوزه جمعیت تلاش کرده اند و با تشکر از کارکنان مجلس و دولت که راهی برای نجات کشور از آینده وحشتناک پیری پیدا می کنند، بار دیگر تاکید می کنم که تلاش برای افزایش نسل، و جوان سازی نیروی کار کشور و حمایت خانواده از مهمترین وظایف مسئولان و افراد است. این تعهد بیشتر بر شخصیت‌ها و مراکز تأثیرگذار و فرهنگی تأکید دارد.

این یک سیاست حیاتی برای آینده بلندمدت کشور عزیزمان است. تحقیقات صادقانه نشان می دهد که این سیاست را می توان با دوری از هرگونه آسیب احتمالی یا خیالی و به نفع آینده کشور دنبال کرد.
به متعهدین به این خیر ماندگار توصیه می کنم علاوه بر اقدامات قانونی و امثال اینها به فرهنگ سازی در فضای عمومی و نیز نظام سلامت توجه کنند.

از خداوند متعال توفیق همگان را خواستارم.

سید علی خامنه ای

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید