تلاش برای توسعه ورزش بانوان موفقیت آمیز است/ پیشرفت در ورزش بانوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805078

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در حاشیه زنگ انقلاب در ملی زرهان شهید فهمیده از ارائه خدمات رایگان روانشناسی در سراسر کشور تا 20 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی صبح سه شنبه مصادف با آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و در حاشیه برنامه زنگ انقلاب در زورخانه ملی شهید فهمیده گفت: دهه فجر نواختن زنگ زورخانه در سراسر کشور که در واقع آغازی برای آغاز فعالیت های ورزشی در سطح کشور است.

وی گفت: یکی از بزرگترین فعالیت های ورزشی بعد از انقلاب پیشرفت در ورزش بانوان و افزایش حضور ورزشکاران در مسابقات بین المللی بود که قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. در واقع یک تغییر اساسی در این امر ایجاد شده است. حوزه بعد از انقلاب».

کلهر افزود: اگرچه هنوز تا رسیدن به قله های موفقیت راه زیادی در پیش داریم، اما تلاش های مشترک پس از انقلاب برای توسعه ورزش بانوان و کسب جایگاه جهانی به دست آمده و شاهد موفقیت های بهتری برای بانوان نسبت به قبل از انقلاب هستیم.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: رویکرد اصلی وزارت ورزش امروز برخلاف سایر دستگاه ها و ارگان هایی که به دنبال ارائه دستاوردهای انقلاب هستند، ایجاد نشاط و شادی در بین جامعه ورزش و مردم است. ما انقلاب را با نواختن زنگ انقلاب شروع کردیم. این دهه را در صورت امکان با راهپیمایی سراسری آغاز کرده ایم و به پایان خواهیم رساند.

کلهر همچنین از ارائه خدمات رایگان روانشناسی در سراسر کشور تا 22 بهمن ماه خبر داد و گفت: یکی از برنامه های پیش بینی شده در این ایام ارائه خدمات رایگان روانشناسی و حرکات اصلاحی با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی است.

وی گفت: از دیگر برنامه های وزارت ورزش در این ایام ارائه برنامه صبحگاهی ملی در پارک ها و اماکن عمومی در روز جمعه 15 بهمن ماه است که بیشتر برای توسعه ورزش همگانی و تشویق مردم به ورزش است. ” بوده است.

کلهر گفت: اگر بخواهیم در بین معدود انقلابی که در دنیا وجود دارد، انقلابی را مردمی بنامیم، قطعا باید آن را انقلاب اسلامی بنامیم.

وی گفت: پیشینه تاریخی ورزش زورخانه ای و انقلاب اسلامی به نوعی در هم آمیخته است به همین دلیل مراسم را از آغاز دهه فجر آغاز کردیم. برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است که در نقاط مختلف کشور در هیأت امنا و ادارات تربیت بدنی عمومی اجرا می شود. امیدوارم برای رویدادهای آینده حمایت بهتری داشته باشیم تا اتفاقات بهتری رخ دهد.

کلهر در ادامه از دیگر برنامه های پیش بینی شده تجدید میثاق در معبد امام با حضور اهالی ورزش را برشمرد و افزود: برنامه بزرگداشت شهدای مربی نیز در این ایام برگزار می شود.

وی گفت: وقتی ورزشکاران ما با منابع محدود قهرمان می شوند، به نماد فرهنگ توانمندسازی تبدیل می شوند، بنابراین ما خود را ملزم به حمایت از آنها می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید