تلاش برای کاهش بهزیستی رسالت مهم سازمان بهزیستی است/ بسیج با تمامی امکانات آماده همکاری با بهزیستی است.


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879205

سردار گیاسی گفت: حمایت از محرومان و تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی از رسالت های مهم سازمان بهزیستی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار سید هاشم جیاسی فرمانده سپاه امام رضا(ع) صبح امروز در هفتمین گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج کشوری در دانشگاه پیام نور مشهد اظهار داشت: آنها یک جامعه هستند و این اقدام ارزشمند و طاقت فرسا با تلاش همه جانبه برای کاهش همراه است. آسیب های اجتماعی و این تلاش ها برای شما تمرینی برای تکامل انسان محسوب می شود.

وی افزود: این لحظات و ساعات سخت برای یاوران از دست نمی رود و در هر لحظه با توجه به اهداف متعالی انسانی و الهی دارای اجر معنوی و برکات دنیوی خواهند بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) فرمودند: دعا در ایام ماه مبارک رمضان اعم از الله، اغنیا، فقیر و خداوند درخشان‌تر از همه، فقط برای خواندن نیست، بلکه برای همه مبارزه با فقر و مبارزه است. برای رفع غبار محرومیت باید چهره محرومان و مستضعفان را بشناسند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد آسیب ها و معضلات اجتماعی با استفاده از راهبرد هجمه های فرهنگی و رسانه ای است، افزود: یکی از محورهای اصلی این تلاش ها ترویج فرهنگ و ارزش های غربی است. در بین جوانان و به فرهنگ لطمه می زند.«ایرانی اصیل اسلامی است.

سردار گیاسی با بیان اینکه نقش سازمان بهزیستی در مقابله با آسیب های اجتماعی بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است، ادامه داد: حمایت از محرومان و تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی رسالت مهم سازمان بهزیستی است.

وی افزود: اقدامات گروه اجتماعی و سایر اقشار که با فقرا مرتبط هستند، یک کار خیر و خیر است و تکلیف خود را انجام می دهند و برای نظم اجتماعی کشور بسیار ضروری است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدر یکی دیگر از وظایف مهم سازمان بهزیستی است که دغدغه و نیاز مهم امروز جامعه است، گفت: حمایت همه جانبه از افراد دارای معلولیت و توانمندسازی این قشر. برای خودکفایی یکی دیگر از وظایف مهم سازمان بهزیستی رسیدگی به آن بیش از پیش است.

وی روحیه بسیجی و تفکر جهادی را دو مولفه مهم مدیران موفق دانست و افزود: دست اندرکاران دستگاه های متولی خدمت رسانی به محرومان باید با استفاده از این دو مولفه به صورت شبانه روزی تلاش کنند.

سردار گیاسی با اشاره به تجربه موفق و درخشان بسیج در خدمت به مستضعفین گفت: سازمان بهزیستی می تواند از تجربیات موفق بسیج به ویژه جهادگران خراسان رضوی در این عرصه استفاده کند و ما در سپاه امام رضا(ع) آماده همکاری هستیم. با سازمان بهزیستی با استفاده از امکانات و ظرفیت موجود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید