تلاش بی نتیجه ضدانقلاب برای برهم زدن حرکت عادی مردم «چرام»


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916136

اولین روز فراخوان اعتصابی مردمی ضدانقلاب در چرام با شکست مواجه شد، بنابراین ضدانقلاب با توهم موجی از اعتراضات، روز عادی بازار را در آن شهر به تصویر کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، علیرغم تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه مبنی بر اعتصاب سراسری در روزهای 24، 25 و 26 آذرماه، خیابان های چرام شب گذشته 23 آذرماه، خیابان های چرام را در وضعیتی قرار دادند. انقلاب و ضدانقلاب با توهم موج اعتراض یک روز عادی در این شهر را توصیف می کند.

بازاریان و کسبه شهرک چرام با حضور در محل کسب خود به فراخوان ضد انقلاب مبنی بر تعطیلی مغازه ها پاسخ منفی دادند و طرح ضد انقلاب در جمع مردم باز هم با شکست مواجه شد، در حالی که در فیلم ضد انقلاب با ترس و به اصطلاح یواشکی رفتند، در این شهر معمول است که یک حرکت عادی شهروندان با تغییر صدایی که پس از ضبط پخش می شود، به دروغ به عنوان موجی از اعتراض معرفی شود.

اگرچه اغتشاشات با رمز «مهسا امینی» در کشور عملا پایان یافته و همه چیز به روال عادی خود بازگشته است، اما شبکه های فارسی زبان و معاندین نظام در پی پیگیری این اغتشاشات و اغتشاشات هستند و سعی در ادامه توهم براندازی خود دارند. فراخوان برای اعتصابات سراسری مجدداً تکرار شد. تماسی که با گشت و گذار در شهر متوجه آن خواهید شد، هیچکس آن را در این مکان قرار نداده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید