تلاش دشمن جلوگیری از پرش و پیشروی ایران است


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906504

گودرزی گفت: دشمنان در صدد بی ثبات کردن کشور هستند تا مانع از پرش و پیشروی ایران شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه شیراز گفت: این اقدام وحشیانه که منجر به ریخته شدن خون تعدادی از مردم بیگناه و زائران حرم شاهچراغ بر روی زمین شد. جنگ ترکیبی همه جانبه علیه نظام را نشان می دهد. جمهوری اسلامی و ملت ایران به قصد جلوگیری از جهش ایران و ملت با عظمت این کشور در عرصه های مختلف است.

وی افزود: دشمنان در این سال‌ها تهدیدات مختلف، تحریم‌های فلج‌کننده و جنگ سخت و نرم را علیه ملت ایران به کار گرفته‌اند، اما هیچ‌کدام نمی‌توانند حریف ملت ایران شوند و امروز با تکیه بر جنگ شناختی. آنها به دنبال این هستند که ذهن مردم را به شک و تردید وادار کنند و باورها، نگرش ها و ارزش های آنها را مخدوش کنند و علاوه بر اینها به دنبال ایجاد ناامنی و مخدوش کردن امنیت کشور هستند.

نایب رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از جهش و پیشرفت ایران تلاش می کنند کشور را تشویش کنند، تصریح کرد: امروز ایران در عرصه های مختلف نتایج درخشانی دارد و تلاش دشمنان. باید متوقف شود

گودرزی گفت: ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تسلیت به ملت ایران، تاکید می شود مردم آگاه ایران اسلامی همچون گذشته با اتحاد، انسجام و همدلی بر دشمنان پیروز خواهند شد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب فرمودند که در کنار نیروی انتظامی و قوه قضائیه، آحاد مردم و جریان های تبلیغاتی و فکری وظیفه دارند تا با ایفای نقش و کمک به پایان دادن به این اغتشاشات با استفاده از ابزار جهاد..

نماینده مردم بروجرد در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی توانند آسیبی به کشور و ملت ایران وارد کنند، اما علاوه بر درس هایی که در این موارد باید آموخته شود، شایسته است کلیات حفظ شود. آرامش جامعه با همدلی و انسجام این مرحله را هم پشت سر گذاشت.

یکی از اعضای فراکسیون شورای مرکزی انقلاب اسلامی گفت: با وجود مشکلات موجود نمی توان بین صفوف قوی ملت ایران فاصله ایجاد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید