تلاش های پولی جدید مسابقات برای انحراف افکار عمومی؛ حبیب اسود تروریست است نه چیز دیگر!

تلاش های پولی جدید مسابقات برای انحراف افکار عمومی؛

روز جدید چند روز پس از محاکمه حبیب عسو، سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب اهواز، تلاش‌هایی از سوی گروه‌های برجسته به رهبری مسیح علی‌نژاد برای پاکسازی او از خون ده‌ها ایرانی بی‌گناه آغاز شد. فردی که رهبر یک گروه تجزیه طلب و تروریستی است اما مدافعان حقوق بشر سعی دارند او را یک فعال مدنی ملت معرفی کنند!

اما حبیب کعبی معروف به حبیب اسیود کیست؟! وی سرکرده گروهک تروریستی الاحوازی است که در 30 شهریور 1396 در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز اقدام به حمله تروریستی کرد و تعدادی از نیروهای ارتش و سپاه و تعدادی از هموطنان را به هلاکت رساند. .

گروهک تجزیه طلب و تروریستی الاحوازیه چگونه تشکیل می شود؟

این گروه توسط یک سازمان نظامی و تروریستی که از سال 1997 به منظور مقابله با جمهوری اسلامی و تجزیه خوزستان از جریان النزل العربی در تحریر الاحواز منشعب شده است، تشکیل شد. فارس ها و آزادسازی عربستان که به گفته آنها استان های خوزستان، بوشهر، فرمزگان و جزایر خلیج فارس را شامل می شود، دست به تحرکات تروریستی و مسلحانه می زنند.

این گروه یکی از بزرگ‌ترین و خشن‌ترین گروه‌های تروریستی است که با حمایت عربستان سعودی ایجاد شده است که دفاتر و سازمان‌هایی در انگلستان و شهر لندن دارد و با عملیات تروریستی خواستار جدایی خوزستان از ایران و تعداد زیادی است. درگیری های مسلحانه. تا کنون در جنوب ایران ایجاد کرده اند.

این گروه ضد ایرانی که دارای ایدئولوژی های نژادپرستانه و فاشیستی است، مسئولیت انفجارهای سال 2005 و 1997 که در آن 11 نفر کشته و بیش از 87 نفر از هموطنانمان مجروح شدند در سال 1984 و همچنین حمله به رژه را بر عهده گرفته است. نیروهای مسلح در سال 1997 تعدادی از این نیروها کشته و تعداد زیادی مجروح شدند.

حال سوال هرگونه وجدان بیدار و نگرش دوستانه نسبت به ایران، فارغ از گرایش سیاسی و حتی ایمان یا عدم اعتقاد به نظام، باید از علی نژاد و جریاناتی باشد که در صدد تطهیر این جنایتکار هستند. فعالیت سیاسی، واکنش دولت به او چه خواهد بود؟! اگر روابط ایران با کشورهای غربی عادی بود، آیا نباید سال ها پیش چنین جنایتکاری توسط پلیس اینترپل تحت تعقیب قرار می گرفت و به کشور باز می گشت؟!

به هر حال از امثال علی نژاد که در حال برنامه ریزی پول های بلوکه شده ملت ایران هستند و برای هزار دلار بیشتر دست به هر کاری می زنند، توقع نمی رود که قانون و حقیقت و حتی منافع ملی را در نظر بگیرند، اما این انتظار از مردم است. نظر. افرادی هستند که در این مورد با این جریان مخالف هستند و حتی با گذاشتن هشتگ هایی به نام «اسد تروریست است» نشان می دهند که امنیت و تمامیت ایران خط قرمز همه ما با هر اعتقاد و منش و روشی است.

دیدگاهتان را بنویسید