تلاش همه دستگاه ها برای تامین امنیت سفر در نوروز و راهیان نور


زمان: ساعت 17:10
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812564

جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان گفت: برای سفر و زائران نوروزی همه دستگاه ها در تلاش هستند تا امنیت خوبی را برای مسافران و عزیزانمان برقرار کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا هاتف جانشین قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان در بیانیه ای در خصوص طرح ارتقای امنیت اجتماعی که در محل فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد، گفت: تلاش دستگاه قضایی و شورای تامین استان برای برقراری امنیت پایدار در خوزستان است. استان با همکاری مردم

وی افزود: گروه بسیج به همراه بستگان نیروی انتظامی با استقرار گشت های رضوی در تمامی شهرستان های استان در تلاش هستیم تا مردم بتوانند با امنیت کامل در روزهای پایانی سال فعالیت های روزمره خود را انجام دهند. “

معاون امنیتی قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) استان خوزستان گفت: این نمایشگاه که امروز شاهد آن هستید، کار بستگان ما در نیروی انتظامی است و ما نیز به نوبه خود از تمامی همکاران خود در نیروی انتظامی تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: آنها نشان می دهند که عزم کارکنان نظامی، انتظامی و شورای تامین در سراسر استان این است که شرایط را برای رفاه نسبی مردم فراهم کنند و امیدواریم انشاالله با مشارکت همه دستگاه های دولتی و مردم عزیزمان نظم و امنیت برقرار خواهد شد.«در روزهای پایانی سال در استان خوزستان باشید.

هاتف اذعان داشت: در روزهای پایانی سال برای سفرهای نوروزی و راهیان نور همه دستگاه ها تلاش می کنند انشالله امنیت خوبی را برای مسافران و عزیزانمان برقرار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید