تلاش گروه‌های مخالف برای لغو طرح رتبه‌بندی معلمان

تلاش گروه‌های مخالف برای لغو طرح رتبه‌بندی معلمان

حجت الاسلام یوسف جمالی در همایش جهادی در بندر جناوه افزود: مسئولان و نسل آینده و همه ساکنان نظام اسلامی کلاس درس و آموزش را گذرانده اند و این نشان دهنده نقش این قشر در جامعه است.

وی گفت: معلمان همواره در راستای ارتقای سطح آگاهی و آموزش مردم تلاش کرده اند و نقش آنان در عرصه جهاد تبیین ویژه، بسیار مهم و کلیدی است.

جمالی گفت: در این برهه برای تحقق سناریوهای رهبر معظم جهاد انقلاب نیازمند بصیرت افزایی معلمان برای خنثی سازی توطئه های فرهنگی و اجتماعی دشمن با محوریت افکار و هویت جوانان و جوانان هستیم. نوجوانان.” .

دبیر کارگروه جهاد تبان در استان بوشهر: با توجه به اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم و شوم خود در برابر اقتدار ایران اسلامی شکست نظامی خورد، به جنگ نرم با هزینه های میلیاردی روی آورد این عمل گرایی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای دشمن در مقابله با انقلاب، تحریف حقایق است، گفت: باید دستاوردهای بیش از 40 سال انقلاب نظام را برای نسلی ناآشنا با حاکمیت طاغوت بیان و بازگو کنیم. “

جمالی ادامه داد: تخریب ارزش ها و الگوها یکی دیگر از راهبردهای دشمنان در حال حاضر علیه انقلاب و نظام است و جهاد در مقابل ترفند آنها تبیین الزاماتی دارد که باید بر اساس آن عمل کنیم. “

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با ایجاد شبکه منسجم و یکپارچه، جریان سازی در برابر افکار دشمن، به موقع بودن و شجاعت در اظهار نظر، عمل گرایی، استفاده از زبان هنر و حضور در فضای مجازی در کنار هم باشیم. از طریق ارائه محتوای تولیدی متفاوت از الزامات اساسی جهاد را تبیین می کند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه قرارگاه جهادی به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر، برنامه ریزی، نظارت و حمایت از کار خود را انجام می دهد، پیشنهاد می شود سه کمیته زیر در شهرستان جنوا راه اندازی شود که شامل نظارت، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی در حوزه های مختلف است. فرمت ها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه گفت: در دوران دفاع مقدس وظیفه ما مقابله با دشمن تا دندان مسلح بود که با تلاش جوانان آن زمان اجازه اشغال کشور را به ما ندادند. رهبر انقلاب یک واجب واجب است.

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: در جهاد تبین مسئله انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و نسلی که دوران سیاه طاغوت را درک نکرده و ظلم آن دوره را نمی شناسند باید روشنگری و تبیین شوند تا بدانند که انقلاب در 43 سالگی است. «او چه کرد.

وی گفت: امروز دشمنانی که قیصر رسانه ای دارند و شبکه های مختلف به زبان فارسی را اداره می کنند، تلاش می کنند تا وضعیت کشور را ناامید و دلسرد کنند از انقلاب و نظام و ما باید به این هجمه پاسخ مناسبی بدهیم. “

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) جنوا گفت: امروز همه اقشار جامعه اعم از کارکنان، دانش آموزان و معلمان وظیفه دارند به عنوان رزمنده احساس مسئولیت کنند و به فرهنگ سازی و روشنگری دستاوردهای انقلاب دفاعی بپردازند. کشور و افتخارات آن.»

رئیس آموزش و پرورش و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: همایش جهاد تبیین که مورد تاکید اکید رهبر معظم انقلاب بود برای اولین بار در این شهرستان برگزار شد.

ضرگام مردانی افزود: کارگروه جهاد تبیان به رهبری امام جمعه در آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شد و قبل از ابلاغ دستورالعمل در تعطیلات نوروزی جلسات متعددی با همکاری و حمایت سپاه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید