تل آویو به افسران خود دستور داد که به سرعت ترکیه را ترک کنند


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856300

پس از هشدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به ساکنان سرزمین های اشغالی برای سفر به ترکیه، منابع یهودی فاش کردند که تل آویو به افسران خود دستور داده است که در اسرع وقت ترکیه را ترک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اداره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی به تمامی افسران، کارکنان دائمی و سربازان خود در خاک ترکیه دستور داده است که در اسرع وقت خاک این کشور را ترک کنند.

خبرگزاری 48 عرب سه شنبه شب به نقل از روزنامه یهودی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که این دستور شامل لغو کلیه مجوزهای اضطراری برای سربازان در خاک ترکیه است.

بر اساس این گزارش، با این دستور تمامی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از سفر حتی غیرمستقیم به ترکیه منع شده اند که مستلزم توقف یکی از فرودگاه های این کشور است.

این روزنامه یهودی خاطرنشان کرد که این دستور در سایه نگرانی های امنیتی اسرائیل از انتقام گیری ایران صادر شده است.

پیش از انتشار این گزارش، یایر لاپید، وزیر امور خارجه اسرائیل روز دوشنبه در بیانیه ای خطاب به ساکنان فلسطین اشغالی از آنها خواست به ترکیه سفر نکنند.

لاپید گفت: پس از یک سری حملات تروریستی ایران علیه اسرائیلی‌هایی که برای تعطیلات به استانبول رفته‌اند، از اسرائیلی‌ها می‌خواهیم که به استانبول پرواز نکنند و به ترکیه پرواز نکنند مگر اینکه نیاز حیاتی دارید. اگر در حال حاضر در استانبول هستید، در اسرع وقت به اسرائیل بازگردید.»

پس از انتشار رسانه ای از دست داشتن تل آویو در ترور شهید حسن صیاد هدی، مقامات رژیم بارها به شهروندان خود هشدار داده اند که به کشورهای منطقه سفر کنند و از ترس اینکه ایران انتقام خون این شهید را بگیرد.

اخیراً شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سازمان امنیتی این رژیم در تلاش برای خنثی کردن «حمله انتقامی به ایران» در ترکیه است و هشدارها برای سفر به ترکیه همچنان پابرجاست.

در پی افشاگری در رسانه های غربی مبنی بر دست داشتن تل آویو در ترور حسن صیاد هدی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین سلامی هشدار داد: شهدای کشته شده توسط صهیونیست ها شهدای بسیار والا مقامی هستند. زیرا آنها توسط بدترین افراد به شهادت رسیدند و انشاءالله انتقام دشمنان خود را خواهیم گرفت.»

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید