تل آویو خواستار آتش بس شد زیرا دیگر نمی توانست در برابر موشک های مقاومت مقاومت کند


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888526

دبیرکل حزب الله لبنان با تمجید از ثبات و مقاومت مردم فلسطین گفت: تل آویو درخواست آتش بس کرد زیرا دیگر نمی توانست در برابر موشک های بیشتر مقاومت مقاومت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه در سخنرانی دیگری به مناسبت ماه محرم از ثبات مردم غزه تمجید کرد.

به گزارش شبکه المیادین، دبیرکل حزب الله لبنان گفت: امروز رفتار تل آویو آشکار بود؛ تل آویو خواهان آتش بس است زیرا دیگر تحمل موشک را ندارد.

سید حسن نصرالله در ادامه با قدردانی از ثبات مردم غزه و شجاعت فلسطینی ها در مقابله با رژیم صهیونیستی، گفت: اگر عملیات تروریستی بی پاسخ بماند، اسرائیل به حملات تروریستی ادامه خواهد داد.

دبیرکل حزب الله همچنین تاکید کرد: مقاومت در فلسطین و همچنین لبنان می تواند از مردم خود محافظت کند و معادلات دفاعی و بازدارندگی را برقرار کند و شرایطی را بر دشمن تحمیل کند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی جمعه شب به مناطقی در نوار غزه حمله کردند که با واکنش گروه های مقاومت در نوار غزه همراه شد.

در پی تشدید حملات موشکی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، یائیر لاپید، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی شب گذشته در دیدار با نمایندگان شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه گفت: اهداف صهیونیست ها برای حمله به غزه محقق شده است. ادامه عملیات فایده ای ندارد.

این ادعا در حالی مطرح شد که «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان اعلام کرد: میانجیگری که در حال انجام است با هدف نجات رژیم صهیونیستی است؛ اما ما هیچ میانجیگری را که تاکیدی بر آن نباشد نمی پذیریم. حق ما برای دفاع از کشورمان است.”

سرانجام با وساطت مصر، منابع خبری شب گذشته از مذاکره بر سر آتش بس با پذیرش کامل شروط جنبش جهاد اسلامی خبر دادند.

لحظاتی بعد، محمد الهندی، رئیس اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی، رسما آتش بس را تایید کرد و از توافق بر سر طرح مصر برای برقراری آتش بس خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید