تماس یحیی گل محمدی با رضا درویش بر سر موضوعی حساس

تماس یحیی گل محمدی با رضا درویش بر سر موضوعی حساس

سپاهان پیش از دیدار با پرسپولیس در دیداری دوستانه با زنیت به میدان رفت.

این حضور باعث شد تا تیم سپاهان با مدیران استانی برای میزبانی از تیم پرسپولیس با بیش از 30 درصد تماشاگر مذاکره کند و این درخواست طی روزهای آینده رسما به نهادهای مربوطه ارائه خواهد شد.

در حال حاضر تیم های لیگ برتری می توانند بازی های خانگی را با 30 درصد تماشاگر انجام دهند. به نظر می رسد سپاهان می خواهد میزبان حداکثری تماشاگران برای بازی با پرسپولیس باشد تا با روحیه بالا از قرمزها استقبال کند.

این در حالی است که هواداران پرسپولیس مخالف افزایش تماشاگران میهمان هستند. در همین راستا شنیدیم که یحیی گل محمدی با فوریت رضا درویش تماس گرفته و از وی خواسته است موضوع را پیگیری کند.

پیش بینی می شود باشگاه پرسپولیس به زودی مکاتبات لازم را با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام دهد تا از اضافه شدن سهمیه 30 درصدی تماشاگران سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور جلوگیری شود.

لازم به ذکر است رضا فتاحی سرپرست تیم اصفهانی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان می تواند در بازی با پرسپولیس میزبان بیش از 30 درصد تماشاگران باشد؟ گفت: من این موضوع را نمی دانم. مدیران استانی و مسئولان باشگاه جلسه ای تشکیل می دهند و در این خصوص تصمیم گیری می شود اما حضور هواداران مطمئن است و امیدواریم همه هواداران تا حد امکان به ورزشگاه بیایند. “

لازم به ذکر است فینال زودهنگام جام حذفی کشور روز چهارشنبه 12 اسفند ماه سال جاری از ساعت 17 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید