تمام تلاش دشمنان الگوبرداری از نظام جمهوری اسلامی نیست / همکاری بسیج و آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

* انقلاب اسلامی هندسه قدرت را تغییر داد

به گفته این مقام مسئول در تفسیر این صحنه، انقلاب اسلامی هندسه قدرت را تغییر داد و مقدمه این تغییر در هندسه قدرت، تغییر مفهوم قدرت از امام راحل بود، امام ما مفهوم قدرت را در دوران تغییر داد. پیروزی جمهوری اسلامی در محرم مردم به خیابان ها آمدند، عنوانشان از میدان آمد، محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر بود.

سلیمانی گفت: در راهبرد جدید امام راحل به مردم تکیه کردند و به عنوان یک راهبرد برگشت ناپذیر ارزش عاشورا و علوی، جمهوری اسلامی از این راهبرد حمایت می کند. قرار بر این بود که البته فرزندان این لشکر نیز به ملت ملحق شوند و این از موضع تمرکز امام راحل بر ملت بود تا سران رژیم طاغوت را از بدنه جدا کنند و به وحدت ملی برسند. مردم ایران

* حفاظت مقدس را محبوب کرده ام

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خطاب به مستضعفان کشور گفت: امام به دلیل اینکه قدرت مردم را می شناخت و بر اساس اسلام و عاشورا و تشیع این انقلاب را با دست خالی آغاز کرد، مفهوم قدرت تغییر کرد. پیروزی ما در دوران دفاع مقدس نیز بر اساس استراتژی حضور انسانی بود، امام دفاع مقدس مردمی بود، فرزندان جمهوری اسلامی در همین گلستان شهدا در اقشار مختلف به خاک سپرده شدند. و نگذاشت یک وجب از کشورمان جدا شود.

وی گفت: جنگ های گذشته نیز داریم، عهدنامه هایی که در زمان قاجار و پهلوی بدون جنگ به بیگانگان واگذار شده است و جنایات و جنایاتی که بیگانگان در جنگ دوم در کشور ما مرتکب شده اند. دستاوردهای انقلاب اسلامی کم نیست و اینکه دشمن آمده است بر نکات مثبت جمهوری اسلامی تمرکز می کند تا در بین مردم یأس و ناامیدی ایجاد کند و بی اثر بودن جمهوری اسلامی را القا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی را در عرصه علم و فناوری با کشورهای توسعه یافته مقایسه می کنیم و می بینیم در هر زمینه ای با کشورهای توسعه یافته مقایسه می کنیم به جز ده کشور و کشور اول. . .

گلمرضا سلیمانی گفت: در موضوعاتی مانند علم هسته‌ای، نانوتکنولوژی، سلول‌های بنیادی، ماهواره، علوم پزشکی، مهندسی و … جزو بهترین‌ها هستیم، سومین نیروی سدساز دنیا هستیم، ما هستیم. در همین تاج در ایران دو واکسن برکات و پاستور آزمایش و اعلام شده است.

سلیمانی اذعان داشت: این دو واکسن نسبت به واکسن های خارجی ارائه شده از سوی سازمان جهانی بهداشت و اعلام شده در مبادلات علمی از میزان پاسخ دهی و ایمن سازی بالاتری برخوردار است و افزود: این صحنه ملموس و غیرقابل انکار است. با اعتقاد به اینکه می توانیم قله های بزرگ را فتح کنیم و این بار ادامه دارد و ما اولین بار هستیم که الگویی برای جهان اسلام خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آیا دشمن حرفی برای گفتن دارد که پیشرفت علمی ما یا دفاعیات ملت ایران را زیر سوال ببرد؟ اگر دشمن از قدرت دفاعی ایران صحبت می‌کند به این دلیل است که می‌خواهد در قبال رژیم صهیونیستی برای کشتار کودکان نقشی وفادار داشته باشد. دشمن می گوید جمهوری اسلامی توانایی حمله گسترده یا نابودی سرزمین های اشغالی را دارد.

سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها حرف‌های عمیقی درباره قدرت دفاعی ما می‌زنند که می‌توانید این سخنان را در اینترنت ببینید. قدرت دفاعی انقلاب اسلامی نشأت گرفته از اراده ملت ایران است که معتقدیم در دوران دفاع مقدس قابل تثبیت و تداوم است.

* نقطه قوت اصلی ملت ایران خود ملت و وفاداری ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگرچه نیروی دفاعی ما نیروی اصلی ملت ما نیست، اما نیروی اصلی ملت ایران خود ملت و وفاداری ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی است. و آرمان های ملی و میهنی آنها.» سلطه.

*کسی از جمهوری اسلامی در یمن نیست

وی افزود: آنها می دانند از زمانی که این مکتب دفاع از انقلاب اسلامی الگوی برخی کشورهای اسلامی شده و جبهه مقاومت را تشکیل داده است. هیچکس از جمهوری اسلامی در یمن نیست و مردم، سرباز و مستشاری هم نیستند، فقط راه شهدای ما را تقلید می کنند و ادامه می دهند.

* پیروزی مردم یمن را دست کم نگیرید

گلمرضا سلیمانی گفت: دنیا را دست کم نگیرید. پیروزی مردم یمن در برابر ائتلافی که رژیم سعودی برافروخت. ایالات متحده و اروپا به طور گسترده از این ائتلاف حمایت و پشتیبانی می کنند. دست اندازی به اتحاد یک ملت مظلوم غیر معمول نیست.

وی افزود: «بنابراین نظام سلطه بر مسائلی تمرکز می‌کند که خودش در آن سهیم بوده است. مشکلات اقتصادی ما از دو جهت به وجود آمد، یکی به این دلیل که بعد از دفاع جهانی، نسخه توسعه بانک جهانی بعد از سرزمین مقدس در دستور کار دولت قرار گرفت.

سلیمانی ادامه داد: برای این تحول باید به این تاریخ و موضعی که رهبر انقلاب اتخاذ کرده اند اشاره کرد. از همان لحظه ترکیب جدیدی در کشور ما آغاز شد و جبهه ای برای گمراه کردن نسخه بانک جهانی از عنوان تعامل با دنیا شکل گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن تلاش کرد افزایش یابد.

سلیمانی ادامه داد: در برخی مسائل دیده ایم که مسئولان ذیربط در بحث اقتصادی به بحث عدالت توجهی نداشتند و دیگری تحریم ها و تروریست های اقتصادی نظام سلطه و آمریکایی هاست که به یک ملت و ملت روی آوردند. معیشت.”

وی افزود: فشار بر کاهش ارزش پول ملی ما، فشاری که بر کالاهای ما برای صادر نشدن به بازارهای بین‌المللی، فشار بر کشورهایی که نمی‌خواهند در کشور ما سرمایه‌گذاری کنند، به این دلیل بود که اگر جمهوری به اسلام اجازه داد. جمهوری ایران با الگوبرداری از دفاع مقدس وارد جنگ اقتصادی می شود که در این راستا الگوسازی برای کشورهای اسلامی انجام خواهد شد.

گلمرضا سلیمانی گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب امسال در هفدهم ربیع الاول فرمودند که برای تشکیل تمدن اسلامی، کشورهای اسلامی باید در کنار هم بایستند، نمی توانند در مقابل هم قرار بگیرند و تمدن اسلامی را ایجاد کنند. پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی از مراحل پنج گانه تکاملی است که انقلاب اسلامی در آن به وقوع پیوست.

وی افزود: گام دوم در تحقق دولت اسلامی، جامعه‌پذیری و تمدن نوین اسلامی ما اکنون در مرحله تحقق دولت اسلامی در همه ابعاد به‌ویژه از نظر اقتصادی است. از نظر سیاسی ما هر سال انتخابات داریم و اراده ملی مردم ایران که منجر به خودباوری و دیگر دستاوردهای بزرگ در عرصه سیاسی و عزم برای حضور می شود، به مرحله ظهور رسیده است.

* ملت ایران از نظر مولفه های فرهنگی یکی از بزرگترین ملت های جهان است

رئیس سازمان مستضعفان گفت: از نظر فرهنگی و مولفه های فرهنگی یکی از بزرگترین ملت های دنیا هستیم و از نظر دفاعی نیز ملت ایران قدرتمندترین ملت جهان است زیرا معتقد است. در تفکر عاشورا و علویان، در عین حال قدرت.

وی اذعان داشت: در بعد اقتصادی نیز در آخرین آمار منتشر شده از سوی نهادهای معتبر اقتصادی جهان، ملت ایران هفدهمین قدرت برتر اقتصادی جهان است، با بیش از 16 کشور مرز آبی و زمینی داریم، در جاده آسیا و اروپا: ما آبراه های حیاتی و مهمی مانند خلیج فارس، تنگه هرمز و شمال دریای عمان داریم.

سلیمانی گفت: از نظر سوخت های فسیلی، گاز و به طور کلی نفت، قدرت اول جهان ایران است، در واقع ذخایری که ملت ایران دارد اگر یک درصد جمعیت دنیا را داشته باشد ده یا هفت درصد هم دارد. ذخایر شناخته شده جهان

* تمام تلاش دشمن این است که از این نظام الگو برداری نکند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تمام تلاش دشمن این است که این نظام الگو نشود و این جمهوری اسلامی ملت ایران به طور کامل محقق نشود؛ زمانی که امام راحل انقلاب را آغاز کردند، کانون اصلی انقلاب جوانانی بودند که در کلاس های درس معلمان، استادان، دانش آموزان و دانشجویان تربیت شدند.

وی افزود: در تحقق دولت اسلامی، نقش معلمان فرهنگی در گام دوم نقش مهمی دارد. ما تازه شروع کرده ایم و ملت ایران همانگونه که در جنگ های پیچیده و سخت دیگر پیروز شده و دشمن را شکست داده است، در جنگ اقتصادی پیروز خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با برگزاری انتخابات 7 خرداد توسط ملت ایران، این حرکت درستی در جهت پیشرفت و عدالت، توجه به حقوق همه اقشار، توجه به تولید و ارزش گذاری است. پول ملی و افزایش معیشت خانواده ها. «کار انجام می شود و البته این زمانی امکان پذیر است که مردم آماده باشند و روی صحنه نقش آفرینی کنند.

وی افزود: با دو رویکرد می توانیم مشکل داشته باشیم، یکی مشارکت در حل مشکل و دیگری اینکه چند نفر برای همراهی با گویندگان خارجی مورد نظر او انتخاب کنند؛ یکی از این دو رویکرد این است که در حل مشکل حضور پیدا کنیم. این قطعاً به نفع ملت ایران نیست، ما باید مشکلات خود را حل کنیم و مشکلات خودمان را حل کنیم.

* مسئولان در حل مشکلات نقش اساسی دارند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولان باید در حل مشکلات نقش اساسی داشته باشند و هر کدام از ما در قبال مسئولیت خود در برابر ملت ایران پاسخگو باشیم.

وی افزود: اما وجود مشکلات نباید موجب یأس و ناامیدی شود، زیرا دشمن به دنبال یأس و ناامیدی است; قطعا حضور و نقش مردم باعث می شود دشمن به هدف شوم خود نرسد.

گلمرضا سلیمانی با اشاره به عظمت رهبری انقلاب گفت: این نعمت بزرگ در کنار ملت بزرگ با آرمان ها و اهداف بزرگ باید دشمنان بزرگ و دشمن بزرگ در برابر ملتی بزرگ با آرمان های بزرگ و والا داشته باشد. به رهبری آن بزرگوار ما را در مسیر پیشرفت قرار می دهد.

سلیمانی گفت: هرکس مسئولیتی دارد باید قدردان مردم و فرهنگیان، معلمان و اساتید باشد و به سلسله مراتب نیازهای آنان در حل و مقابله با مشکلات توجه کند. هزینه تحصیل یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است.

وی افزود: بسیج نیز در سند راهبردی 10 ساله خود در خصوص ارتقاء و به ویژه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به این موضوع پرداخته و از آموزش و پرورش حمایت می کند؛ آموزش و پرورش اصلی ترین نظام فرهنگی کشور و بسیج دستگاه فرهنگی یک سازمان غیردولتی بزرگ ملت ایران و در خدمت مردم ایران.

سلیمانی گفت: در دوره جدیدی هستیم و در آینده شاهد پیروزی های مهمی خواهیم بود، قرن پانزدهم شروع می شود و امام راحل می فرمایند قرن آینده اسلام خواهد بود و قلعه های کلیدی یکی پس از دیگری جهان را فتح خواهند کرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید