تمام تلاش دولت بهبود معیشت مردم است. محور مقاومت رژیم صهیونیستی و آمریکا را ذلیل کرد.

ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802090

وزیر اطلاعات در جمع نمایندگان دانشمندان و دانشمندان کوم گفت: امروز تمام درد دولت بهبود وضعیت معیشتی مردم است تا سفره مردم بزرگتر و رنگین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین خطیب وزیر اطلاعات در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار شد، گفت: این دولت در کنار مشکلاتی که از گذشته به ارث رسیده است، میراث دار مشکلات گذشته است. اقدامات نظامی آمریکا، اسراییل و… به ملت بزرگ ایران فشار مضاعفی وارد کرد که دولت برای حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: دشمن وارد افغانستان، عراق، سوریه و… شده است. و مانند داعش برای آسیب رساندن به ایران قیام کردند و همه امکانات و توان خود را برای اعمال حداکثر فشار بسیج کردند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز دشمن دشمن و شورش شورشیان داخلی برای ایجاد هزینه برای مردم متحد شده اند. اما با رهبری مقام معظم رهبری، تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و اقتدار ایران اسلامی، شرایطی برای کشور بی نظیر در منطقه و جهان فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاطب گفت: یکی از مولفه های اقتدار ایران اسلامی مردم ما هستند که در کنار نظام و انقلاب ایستادند. اما آنها هم مطالبه گر هستند و ما باید برای حل مشکلات آنها تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز به خود می بالیم که نیروهای مسلح ما اقتداری دارند که حرف اول را در منطقه می زند و هیچکس نمی تواند چشم بر این سرزمین ببندد.

او گفت: «پس از جنگ جهانی دوم، هیچکس جرأت اقدام علیه منافع آمریکا را نداشت. اما ایران اسلامی هژمونی آنها را زیر پا گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین حاطب افزود: محور مقاومت پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و محور مقاومت باعث تحقیر رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه شده است.

وی افزود: یکی دیگر از مولفه های قدرت بزرگ در کشور روی کار آمدن حکومتی انقلابی، ولایی و جهادی است که شبانه روز در خدمت کاهش مشکلات مردم است.

وزیر اطلاعات گفت: امروز تمام درد دولت بهبود وضعیت معیشتی مردم است تا سفره مردم بزرگتر و رنگین تر شود.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: امروز با تمام تحریم های بانکی به لطف خداوند و تلاش مسئولان و همراهی مردم توفیقات خوبی در فروش نفت و تامین ارز داشته ایم.

وی گفت: برای یک دولت پویا نیاز به اختلاف نظر است. اما رئیس دولت نظر متفق القول را اعلام خواهد کرد تا شاهد روند ثابتی در تصمیمات کشور باشیم.

وزیر اطلاعات گفت: بهبود روابط با کشورهای منطقه و جهان یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم مردمی است و برای گسترش روابط و بهبود وضعیت در موضوعات مختلف تلاش می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب در خصوص مذاکرات وین گفت: خوشبختانه هیئت ایرانی با عزت در وین حضور دارند و از حقوق ملت دفاع می کنند.

وی یادآور شد: هماهنگی و وحدت خوبی بین سران قوا، دولت، مجلس و سایر دستگاه های حاکمیتی وجود دارد و دشمن تلاش می کند این وحدت و تعامل را خدشه دار کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: این سفر ارزشمند و راهبردی فرصت های بهتری را برای جمهوری اسلامی فراهم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاطب افزود: انتظار رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم از سمینارها، جهاد تبیینی و روشنگری و مخالفت با جنگ های ترکیبی و پذیرایی است که دشمنان بر علیه نظام تدارک دیده اند. ملت.”

وزیر اطلاعات گفت: هم افزایی و وحدتی که امروز در جامعه اطلاعاتی ایجاد شده است باعث ناامیدی دشمنان، معاندین و معاندین و رضایت کارکنان نظام و مردم شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید