تمام تلاش دولت معطوف به آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها است/ لزوم ایجاد هم افزایی بین نهادهای فرهنگی برای پرکردن خلأهای آموزشی

ساعت: 19:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800756

اهل الامام گفت: استان مرکزی فرصت های آموزشی بسیار خوبی برای نوجوانان دارد که می توانند در امر آموزش کمک کنند و شورای فرهنگ جامعه استان باید این هم افزایی را محقق کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی امشب در جلسه شورای فرهنگی استانداری مرکزی مسجدالحرام اراک اظهار داشت: پرونده سویه جدید بیماری عروق کرونر قلب متاسفانه به استثنای 4 شهر، همه شهرستان ها هستند. که فکر می کنیم در روزهای آینده دشوارتر خواهد بود.

وی افزود: 25 درصد مردم استان مرکزی دو سوم واکسن کراون را دریافت کرده اند که معتقدیم در روزهای آینده این واکسن چشمگیرتر خواهد بود زیرا زمان و دوره مصرف نوبت سوم این امکان را برای بسیاری از مردم فراهم می کند که انتظار آن را در روزهای آینده داشته باشند. روزهای آینده.

استاندار مرکزی گفت: در روزهای آتی پرهیز از تجمعاتی که دستورالعمل های بهداشتی را نادیده می گیرند یک ضرورت مهم است و در برنامه های پیش رو باید برنامه ها به گونه ای انجام شود که الگوی آن به مردم ارائه شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش رکن جدی تعلیم و تربیت برای نسل جوان و نوجوان است که متاسفانه این دو سال با آسیب های جدی همراه بوده و مشکلاتی را ایجاد کرده است که شورای عمومی فرهنگی می تواند در این زمینه کمک کند.

اهل الائمه افزود: فرصت های آموزشی بسیار خوبی برای نوجوانان در استان مرکزی وجود دارد که می تواند به آموزش کمک کند و شورای فرهنگ جامعه استان نیاز به تحقق این هم افزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های دیگر استانی برای پرکردن خلاءهای آموزش و پرورش استفاده شود و بسیج به عنوان مجموعه ای موثر و توانمند در همه بخش ها از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است که باید در این زمینه به خوبی استفاده شود. و تمام تلاش های دولت برای حفظ حضور مدارس و دانشگاه ها موفق بوده است و همه نهادها باید در این زمینه به دولت کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید