تمام تمرکزم روی کسب طلای المپیک بود


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836414

نظرات ناشنوایان المپیکی ایران در مورد بازی های المپیک برزیل.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش ناشنوایان ؛ حسین تبرتچ فراهانی کاراته کار مثبت 84 کیلوگرم پس از کسب مدال برنز به کومیته انفرادی گفت: برای کسب مدال طلا در المپیک کار سختی داشتم اما به دلیل خطای شخصی و اختلاف بسیار کم در مرحله پیش فینال، به سختی توانستم مدال طلا را کسب کنم. مدال طلای خود را از دست دادم.» و سوم شدم.

وی گفت: حریف اصلی من در این رقابت ها برزیل بود که با نتیجه 6 بر صفر شکست خوردم اما در دور دوم بازی با اوکراین را واگذار کردم و با نتیجه 8 بر صفر مقابل آلمان به مدال برنز دست یافتم. با اینکه تمام تلاشم برای کسب مدال طلای کومیته انفرادی بود اما به دلیل اشتباه شخصی طلا را از دست دادم. رقابت من در المپیک هنوز تمام نشده و بدون شک فقط برای طلا در کومیته تیمی مسابقه خواهم داد.

طبارت فراهانی در پایان با ارزیابی سطح این مسابقات گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی نسبت به المپیک های قبلی برگزار شد و تمامی حریفان با آمادگی خوبی در این مسابقات شرکت کردند و کوچکترین اشتباهی رنگ مدال را تغییر می دهد. “

همچنین مژده مردانی پس از کسب اولین مدال برنز کاروان ایران در المپیک ناشنوایان گفت: با وجود اینکه خود را برای کسب مدال طلای انفرادی در رشته کاتا آماده کرده بودم، اما سطح مسابقات به قدری بالا بود و حریفانم قوی بودند که به مقام قهرمانی رسیدم. مدال برنز . .

وی گفت: این سومین بار است که در المپیک شرکت می کنم. باید به جام قهرمانی می رسیدیم.

وی گفت: تیم هایی مانند ژاپن، ایتالیا و جمهوری چک برای اولین بار در المپیک ناشنوایان شرکت کردند و من شناخت کافی از آنها نداشتم اما همچنان خدا را شکر می کنم که چند سالی با این رقابت ها فاصله دارم. موفق به کسب مدال برنز ابن دره در المپیک شدم.

میلاد صادق زاده پس از کسب مدال طلای کمیته المپیک مردان گفت: خدا را شکر در وزن 60 کیلوگرم برای دومین بار در المپیک صاحب مدال طلا شدم. از مربیان، خانواده و محل کارم تشکر می کنم که من را برای رسیدن به این موفقیت حمایت کردند.

وی سخت ترین حریف خود در المپیک را یک اوکراینی عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه همه حریفان سرسختی بودند اما رقابت سختی با نماینده اوکراین برای کسب مدال طلا داشتم. خوشحالم که تلاش چندین ساله ام با این موفقیت نتیجه داده است.»

صادق زاده در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب طلای المپیک امیدوار است، گفت: سال گذشته در مسابقات جهانی تهران به دلیل تغییر وزن مدال برنز گرفتم اما باز هم وزن زیر 60 کیلوگرم را کسب کردم. برای دومین بار . . تمام تمرکز من بر کسب طلای المپیک بود، خوشحالم که موفقیت آمیز بود.

در نهایت بیتا جواهری پس از کسب مدال نقره المپیک در کومیته انفرادی بانوان گفت: فکر نمی کنم سطح مسابقات +68 کیلوگرم بالا بود و استرس کسب مدال طلا را نداشتم. من برای کسب طلا در المپیک شرکت کردم.» اما من ویدیو چک را از دست دادم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد خود در این مسابقات راضی است، گفت: از عملکردم بسیار راضی هستم و معتقدم مدال نقره ام به اندازه طلا برایم ارزشمند است.

جواهری در پایان این سوال که قصد خداحافظی را دارم، گفت: یک سال است ازدواج کردم و یک ماه است که با همسرم نبودم، دوست دارم بعد از آن بیشتر به زندگی شخصی ام بپردازم. در اين زمينه.

دیدگاهتان را بنویسید