تمام جوجه های یک روزه مازاد خریداری می شوند


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844126

یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:

سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصاد وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ورود شرکت پشتیبانی امور دام برای جمع آوری مازاد جوجه یکروزه، گفت: در صورت وجود مازاد جوجه یکروزه، مرغ ها این کار را انجام می دهند. این کیت ها را بخرید و به دهقانان تحویل دهید.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد قربانی سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی درباره جزئیات بسته حمایتی دام و طیور برای پایان مجموعه جوجه کشی گفت: هستیم.

وی به اقدامات حمایتی انجام شده در این چارچوب اشاره کرد و افزود: با همکاری بانک کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان مرغ یکروزه، واردکنندگان، انجمن خوراک دام و طیور و تولیدکنندگان طیور و آبزیان و لایت در حال مدیریت موضوع هستیم. و هوی بریدرز «و با کمک همه مسئولان این مرحله از طرح را با موفقیت ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصاد وزارت جهاد کشاورزی از دو مجموعه اقدام برای حمایت از بخش تولید خبر داد و گفت: در زیربخش های مختلف توزیع می شود.

وی افزود: در حوزه دامپروری روستایی و عشایری تا 200 میلیون تومان از طریق دامداران کارتی پرداخت کرده ایم. در رابطه با بخش پرندگان تخمگذار و جوجه های گوشتی نیز با طبقه بندی و به منظور حمایت از واحدهای مختلف با نرخ های 10، 12 و 15 درصدی حمایت خواهیم کرد.

قربانی در مورد بسته دوم کمکی نیز چنین گفت: با توجه به پیش بینی امتناع از فرآورده های گوشتی، شرکت پشتیبانی امور دام مدیریت هرگونه مازاد بر آن را وارد کرده و مازاد مرغ تولیدی را خریداری و ذخیره می کند که وارد بازار طیور می شود. . “

وی با اشاره به صفر بودن عوارض صادراتی مرغ، تخم مرغ بارور شده، مرغ یکروزه و شیرخشک، گفت: نگرانی تولیدکنندگان مرغ گوشتی در مورد قیمت پایین را درک می کنیم و برای ایجاد اعتماد لازم نسبت به آنها، برای تولید مرغ مذاکره می کنیم. آن را در دستور کار قرار دادیم تا با خیال راحت ادامه روند.

این مقام مسئول یادآور شد: در کنار خرید نقدی، بخشی از مواد اولیه را در درازمدت با همکاری واردکنندگان تامین خواهیم کرد و 2000 میلیارد خط اعتباری به انجمن تولیدکنندگان خوراک دام و طیور اعطا کرده ایم که بر اساس آن آنها مسئول هستند.” پرندگان.

قربانی با اشاره به ورود یک شرکت بسیج دامپزشکی، یک شرکت حمایت از حیوانات، یک بسیج سازندگی و بسیج وزارت جهاد کشاورزی برای جمع آوری مازاد جوجه یکروزه گفت: در صورت وجود مازاد جوجه یکروزه در استانی که این کیت ها را می خرند و به دهقانان تحویل می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید