تمام 110 میلیارد دریافتی در فدراسیون فوتبال خرج پاداش نمی شود/ واقع بین باشید و توقعات را از تیم ملی بالا نبرید!


ساعت: 23:25
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836347

ما باید تشریفات را رها کنیم و باید عجله کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با این گروه قدرتمند نباید انتظارات برای صعود از مرحله گروهی را بالا برد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ سید میرشاد ماجدی سرپرست و عضو هیئت مدیره در برنامه ویژه خبری گفت: گفته شده 7 بازی دوستانه برگزار می شود اما نمی دانم این رقم از کجاست. سرمربی تیم ملی برنامه خود را ارائه کرد که در مرکز دبیرکلی خواهد بود. کار از سوی روابط بین الملل انجام می شود و اینکه میانجی در این زمینه وجود داشته باشد صحت ندارد.

وی همچنین گفت: باید در فیفادی های پیش رو که در خرداد و شهریور است بازی های دوستانه مورد نظر را برگزار کنیم. همه ما تلاش می کنیم و نتایج خوبی کسب کرده ایم. در ضمن تا زمان عقد قرارداد نهایی اسامی تیم ها را اعلام نمی کنیم چون برخی در داخل و خارج از کشور شیطنت می کنند تا این مسابقات برگزار نشود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما در تیم ملی و فدراسیون بیش از هر چیز به آرامش نیاز داریم و برخی از موارد ذکر شده بی اساس بود. این مسائل کمکی به فوتبال ما نمی کند به خصوص در این شرایط حساس.

او درباره کمک مالی به فوتبال گفت: اکنون به کمک جدی نیاز داریم زیرا این تیم ملی 80 میلیون ایرانی است. از مجلس شورای اسلامی برای تعیین بودجه فدراسیون تشکر می کنم و همچنین از رئیس جمهور که با ایشان دیدار کردند و قول حمایت از تیم ملی را دادند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید از دغدغه های نمایندگان محترم مجلس و دولت برای تیم ملی تشکر کنم. اعدادی که نمایندگان اعلام کردند برای حمایت از تیم ملی خوب است اما واقعا کافی نیست و امیدواریم دولت هم کمک کند. فدراسیون فوتبال فقیر نیست اما پول ندارد.

وی در این خصوص اذعان داشت: برای جذب اسپانسر نیز نیازمند برگزاری مزایده، صدور دعوتنامه و مراحل مربوط به آن هستیم که زمان کافی برای آن وجود ندارد و اگر بتوانیم با ترک تشریفات این کار را انجام دهیم، قطعاً این امر یک اقدام خواهد بود. ما فراخوان لباس را منتشر کرده ایم و امیدواریم که رگولاتورها به ما اجازه دهند که به سرعت جلو برویم و تشریفات را رها کنیم زیرا زمان کافی نداریم.

مجیدی همچنین تاکید کرد: از خرداد ماه در روزهای اصلی فیفا باید برنامه بازی را اصلاح کنیم. نکته مهم این است که سطح توقعات از مرحله گروهی نباید بالا برود چرا که تیم های قدرتمندی در گروه ما حضور دارند. ما باید واقع بین باشیم.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون گفت: به عنوان مثال باید بدانیم که نمی توانیم با تیم های اروپایی بازی کنیم چون آنها در حال رقابت هستند. با نیوزلند صحبت کردیم اما سعی می کنیم با تیم هایی که جایگاه بهتری در رده بندی دارند بازی کنیم که متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

مجیدی در پاسخ به این سوال که تکلیف کمک های مالی دولت قبل به فدراسیون فوتبال چه شد، گفت: صد و ده میلیاردی که در دور قبل به فدراسیون رسید همه پاداش ندادند، بلکه هزینه هایی ارسال شد و …. اما این پول باید مدیریت می شد. عده ای بدون مجوز شورای برون مرزی اعزام شدند اما حالا باید به آینده نگاه کنیم. تیم ما در حال حاضر به جام جهانی رسیده است و باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی اذعان داشت: زمان تشکیل تیم قبل از جام جهانی بسیار کوتاه است و در این دو ماه با همکاران خود از فدراسیون سخت کار می کنیم. به زودی بازی های دوستانه را از طریق روابط بین الملل نهایی می کنیم و فضای دیگری وجود ندارد.

رئیس فدراسیون با اشاره به دو دسته اعضای هیئت خاطرنشان کرد: تیم ملی و فدراسیون واقعاً نیاز به آرامش دارند و اکثر اعضای هیئت مدیره در کنار آنها هستند. برخی علاقه مند به کمک هستند و دلایل خاص خود را دارند، اما در نهایت باید در خانواده کار کنیم و در کنار هم قوی باشیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: هدف همه ما باید حضور قدرتمند در جام جهانی باشد نه اینکه به مسائل دیگر توجه کنیم. امیدوارم بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید