تمایل 100 درصدی بانک رفاه برای مشارکت در طرح های توسعه فولاد مبارکه اصفهان


ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1891699

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بازدید از فولاد مبارکه اظهار داشت:

مدیرعامل بانک رفاه کارگران روز چهارشنبه 28 مردادماه به همراه جمعی از مدیران شعب استانی این بانک ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت در حوزه اقتصادی ، حوزه های مالی و فروش، راه های افزایش همکاری بین آنها دو مجموعه را مشاهده کردند و به تبادل نظر پرداختند. مدیرعامل بانک رفاه کارگران ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در فولاد مبارکه، گفت: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید دانش بنیان است؛ در سال 1394 که در سال 1394 به عنوان سال 96 در سال 1394 در نظر گرفته شده است. به نام ایجاد شغل

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل لالقانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران روز چهارشنبه 28 مردادماه به همراه جمعی از مدیران شعب استانی آن بانک ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت در حوزه اقتصاد، مالی و فروش، راه های افزایش همکاری ها بین این دو مجموعه بررسی و تبادل نظر شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در فولاد مبارکه، گفت: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید دانش بنیان است؛ در سال 1394 که در سال 1394 به عنوان سال 96 در سال 1394 در نظر گرفته شده است. گروه بانک رفاه کارگران که از آن به عنوان اشتغال زا یاد می شود، حمایت از تمامی واحدهای تولیدی را رسالت خود می داند و جای بسی خوشحالی است که فولاد مبارکه در صنعت فولاد و توسعه اقتصادی کشور پیشتاز بوده و نقش محوری را ایفا می کند. توسعه صنایع بالادستی و پایین دستی آن.

وی خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران علاوه بر سهامدار بودن فولاد مبارکه به عنوان بانکی که نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد، تمام ظرفیت خود را برای تامین منابع داخلی، خارجی و بین المللی بسیج کرده است. همانطور که در حوزه حمایت از مشتریان فولاد مبارکه کمک به بزرگترین تولید کننده فولاد در کشور و خاورمیانه است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: این مجموعه از روند تولید و طرح های توسعه ای اجرا شده توسط فولاد مبارکه آگاهی کامل دارد. فولاد مبارکه پاسخگوی نیاز بیش از 3 هزار کارخانه و کارگاه صنعتی در کشور است که نشان از پویایی و کارآمدی این مجموعه دارد، بنابراین ما نیز معتقدیم که گروه فولاد مبارکه باید بیش از پیش تقویت و حمایت شود. که بتواند به اشتغال زایی ادامه دهد و در توسعه زیرساخت های صنعتی و اقتصادی کشور نقش آفرینی کند.

لالقانی نتیجه دیدار خود و همراهان با مدیرعامل و معاونان و مدیران فولاد مبارکه را مثبت ارزیابی کرد و تاکید کرد: بانک رفاه کارگران آمادگی دارد 100 درصد اعتبارات مورد نیاز برای توسعه فولاد مبارکه را تامین کند. وی اذعان داشت: همکاری اقتصادی با فولاد مبارکه، توسعه، اقتصاد و صنعت کشور را متحد می کند و مطمئناً این همکاری دستاوردهای بیشتر و درخشان تری را برای ذینفعان به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید