تمجید اسکوچیچ از طارمی: او بهترین است

دراگان اسکوچیچ که تیمش قرار است با دو بازی آخر مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان و سوریه به بیست و دومین دور مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آسیایی قطر راه یابد، گفت: “شاید این مزیت من بود.” قهرمانی در سال 2022 در قطر، گفت: با تیم ملی ایران و ذهنیت بازیکنان ایرانی آشنا بودم. همه شرایط برای من مشخص بود و مطمئناً کار را برای من در تیم ملی راحت کرد.

سرمربی تیم ملی که پنجمین سرمربی کروات تاریخ تیم ملی ایران است و پس از جایگزینی مارک ویلموتس در 13 بازی رکورد 12 برد و یک تساوی را به نام خود ثبت کرده است، در ادامه صحبت های خود گفت: ایرانی ها عاشق کروات هستند. فوتبال کروات ها روش کار ما را دوست دارند. فکر می کنم آنها در ما تشخیص دادند که ما مربیان حرفه ای هستیم و کشور کوچکی می تواند چنین ارزش های ورزشی ایجاد کند.

اسکوچیچ که تیم ملی تحت هدایت او در رنکینگ اخیر فیفا به مقام بیست و دوم صعود کرد و از سوی فدراسیون بین المللی آمار فوتبال (IFFHS) نامزد بهترین مربی سال شد، ادامه داد: موفقیت نتیجه کار ماست. در اینجا ما مربیان و دستیارانمان ملادن زنگانیر و ماریو تات را داریم که مطمئناً به من کمک خواهند کرد. ما واقعا تیم خوبی داریم.

وی همچنین با تمجید از بازیکنانش که برخی از آنها برای باشگاه هایشان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند، گفت: سردار آزمون در زنیت بازی می کند، او سه سال یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر روسیه است. در کنار او مهدی طارمی را داریم که بهترین بازیکن پورتو است. جهانبخش را هم داریم که در فاینورد بازی می کند. تیم ملی ایران کاملا متعادل و قدرتمند است. البته به نظرم تیم ملی ایران در کنار ژاپن، استرالیا و کره جنوبی شایسته حضور در جهان و نماینده آسیا در جام جهانی قطر است.

تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا با 16 امتیاز و در صورت پیروزی مقابل عراق در بازی بعدی خود یعنی اواخر دی ماه صدرنشین گروه A است. (27 فوریه)، ممکن است به 22 حرکت کند. دوره جام جهانی را تعیین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید