تمجید برانکو از سوپرمن پرسپولیس

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بالاخره به طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام کرد، بازیکنی که با 9 قهرمانی عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد و قطعا یکی از مقاوم ترین چهره های تاریخ خواهد بود. از این نژاد

شماره چهار خاطره انگیز تیم ملی ایران و پرسپولیس حالا با 115 بازی ملی و 256 بازی برای پرسپولیس از مستطیل سبز خداحافظی می کند و به گفته رضا درویش فصل آینده در کادر فنی پرسپولیس حضور خواهد داشت. بازیکنی که همیشه و در طول فوتبالش مورد تمجید مربیانش قرار گرفت و حتی کارلوس کی روش سرمربی وقت تیم ملی قبل از جام جهانی 2018 روسیه پس از حذف نامش از لیست جام جهانی او را مردی حرفه ای و منحصر به فرد خطاب کرد. و خداحافظی با بازی های ملی.

در همین رابطه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس درباره خداحافظی سیدجلال حسینی از دنیای فوتبال گفت: سیدجلال اسطوره است، بازیکنی که بیشترین جام را در فوتبال باشگاهی ایران دارد. من برای او احترام خاصی قائل هستم و بسیار افتخار می کنم که زمانی بازیکن من بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صیاد جلال مربی موفقی می شود، گفت: هیچکس نمی تواند پیش بینی کند که در آینده چه اتفاقی می افتد اما سید جلال کیفیت لازم برای مربیگری را دارد البته تاکید می کنم همه چیز به او بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید