تمجید عجیب از پیشکسوت استقلال از سبک بازی تیمی فرهاد مجیدی

تمجید عجیب از پیشکسوت استقلال از سبک بازی تیمی فرهاد مجیدی

با محسن گروسی درباره دیدار استقلال و سپاهان و مهاجم فرانسوی استقلال گفت و گو کردیم.

بازی استقلال و سپاهان را چگونه ارزیابی کردی؟

هر دو تیم جزو بهترین و بهترین باشگاه های لیگ ما هستند. به همین دلیل حساسیت بازی در ابتدا باعث شد از فوتبال بدشان بیاید اما کم کم بازی زیبا شد. هر دو تیم فوتبال منطق می دادند و دوست داشتند اول گل نخورند و در آخر گل بزنند.

کدام تیم را بیشتر دوست دارید؟

قطعا استقلال که منطقی تر بازی کرد. اگرچه استقلال در این دیدار موقعیت های کمتری نسبت به سپاهان داشت اما موقعیت های او بسیار خطرناکتر بود. سپاهان حمله می کند اما خطری ندارد. فکر می کنم استقلال در فاز دفاعی شرایط بسیار خوبی دارد و این گل ها نشان می دهد که او روی این سبک فوتبال کار کرده است.

دیدی رودی زاستد در این دیدار هم مثل بازی با پیکان گل زد؟

آره. زستد و یامگا بازیکنان خوبی هستند. دلیل اینکه زستد نمی تواند بگوید بیشتر به دلیل وضعیت روحی او است. هر چه بیشتر با بچه های تیم تعامل داشته باشد، به مرور گل های بیشتری به ثمر می رساند. در چند بازی اخیر فوتبال او را از نزدیک تماشا کرده ام. او فوق العاده موثر و قوی بازی می کند.

آیا می دانید استقلال در 10 هفته اول با 20 امتیاز بیشترین امتیاز را نسبت به پنج فصل گذشته کسب کرده است؟

ابتدا باید بگویم یکی از مشکلات استقلال در فصول گذشته این بود که تیم دیر بسته شد و در نهایت شروع خوبی نداشت و امتیازات زیادی را از دست داد، مدیریت تیم را خراب کرد. اما خدا را شکر امسال استقلال به موقع تعطیل شد، مربی از قبل شناخته شده بود و مدیریت آرامش خوبی را در تیم ایجاد کرد که ما را امیدوار می کند که استقلال در این فصل با جدیت بیشتری به قهرمانی برسد.

برخی از کارشناسان معتقدند سبک فوتبال استقلال شبیه تیم ملی در دوران حضور کیروش است. نطر شما چی هست؟

هیچکس دوست ندارد استقلال خوب بازی کند اما امتیاز نگیرد. امروز فوتبال منطقی و مبتنی بر استراتژی کسب امتیاز است. بنابراین برخی فکر می کنند سبک بازی استقلال شبیه فوتبال کیروش است، اما من گروسی معتقدم استقلال باید منطقی فوتبال بازی کند و در تمام مسابقاتش پیروز شود تا به قهرمانی امیدوار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید