تمجید همسر زنده یاد پورحیدری از حرکت جالب استقلالی ها

تمجید همسر زنده یاد پورحیدری از حرکت جالب استقلالی ها

فریده شجاعی همسر زنده یاد منصور پورحیدری بازیکن، سرمربی و مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره تصمیم باشگاه استقلال برای لغو جشن این تیم و دیگر مسائل مربوط به ریزش ساختمان آبادان پایتخت اظهاراتی را بیان کرد.

شنیدی جشن استقلال لغو شده؟

آره! من این اقدام باشگاه استقلال را اقدامی کاملا قابل قبول می دانم. به نظر من در شرایطی که سراسر کشور به ویژه مردم استان خوزستان و شهر آبادان در غم از دست دادن عزیزانشان عزادار هستند، جایی برای جشن گرفتن وجود نداشت. به خصوص اینکه استان خوزستان فوتبالدوستان زیادی دارد که اکثر آنها استقلال را دوست دارند. من هم معتقدم اگر تعطیلات برگزار می شد رفتار انسانی نبود.

به نظر شما این مراسم با همان شرایطی که هواداران انتظار دارند چه زمانی برگزار شود؟

خدا نکنه یه وقت دیگه امیدوارم استقلال امسال به موفقیت هایش ادامه دهد و در نهایت قهرمان آسیا شود. همیشه منتظر دیدن ستاره سوم روی پیراهن استقلال هستم. چیزی که منصور (پورحیدری) هم آرزو داشت. امیدوارم در این روز عید ملی با شکوهی داشته باشیم. اما الان شرایط کشور به گونه ای است که جایی برای جشن گرفتن نیست.

مرحومه شما مدتی در تیم صنعت نفت آبادان کار می کرد. از آبادان چه خاطراتی دارید؟

زمانی که در تیم بسکتبال بودم بارها برای انجام بازی به اهواز و آبادان سفر می کردم و در ایام شادی این شهر بارها به آنجا رفتم. منصور مدتی هم مربیگری تیم صنعت نفت را برعهده داشته و همیشه حرفی برای گفتن از مردم دل آبادان داشته است. اتفاقات اخیر در این شهر فوتبال و استان ورزشی دل هر ایرانی را به درد می آورد.

فکر می کنید چرا این اتفاق می افتد؟

متأسفانه عده ای حریص از این طریق جان مردم را به خطر می اندازند و برای دستیابی به منافع بیشتر حاضرند پا به پای انسانیت بگذارند. امیدوارم مسئولان مربوطه عاملان این حادثه تلخ را شناسایی و به سزای اعمالشان برسانند. زمانی که به عنوان مشاور ورزشی شهردار مشغول به کار بودم، شاهد بودم که عده ای برای سود بیشتر می خواهند مجوزهای غیرقانونی بگیرند. در حال حاضر روبروی خانه ما یک ساختمان پنج طبقه است که پروانه آن تغییر کرده است تا چهار طبقه دیگر به طبقات قبلی اضافه شود. شرایط به گونه ای است که زندگی در ساختمان های بلند دیگر امن نیست.

نامه باقی مانده؟

برای سردار ایرلو، فرهاد مجیدی و بازیکنان پرتلاش استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این گروه موفق سالیان سال در کنار هم باشند و از هواداران استقلال لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید