تمجید ویژه از سرمربی سابق پرسپولیس برای خرید جدید یحیی

تمجید ویژه از سرمربی سابق پرسپولیس برای خرید جدید یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در هفته هجدهم لیگ برتر موفق شد آلومینیوم اراک را با دو گل شکست دهد تا در مسیر قهرمانی بماند.

این بود تا اینکه بازگشت رامین رضایان در آستانه این دیدار جلب توجه کرد. بازیکنی که تنها چند روز پس از عقد قرارداد با پرسپولیس برای این تیم بازی کرد.

حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد پرسپولیس در دو بازی اخیر مقابل نساجی و آلومینیوم، بازگشت رامین رضاییان، پست بازی او و … می گوید که در ادامه می خوانید:

پرسپولیس نیم فصل دوم را با دو برد خوب مقابل نساجی و آلومینیوم آغاز کرد.

امتیازات این دیدار بسیار مهم بود و از طرفی پس از شکست در سوپرجام، از نظر روحی و روانی به تیم کمک کرد. خدا را شکر پرسپولیس در هر دو بازی خوب بازی کرد و به هدفش رسید.

بازی با آلومینیوم چطور بود؟

آلومینیوم یکی از بهترین تیم های لیگ است اما پرسپولیس ابتدا به خوبی بازی را کنترل کرد و در زمان مناسب گل زد و پیروز میدان شد. فکر می کنم حق پرسپولیس در این بازی برد بود.

از اتفاقات ویژه این دیدار بازگشت رامین رضایان بود که فوتبال ایران او را شناخت.

اگرچه فرصت کمی وجود داشت، اما عملکرد خوبی داشت. بازگشت او تعادل را در جناح های پرسپولیس به ارمغان آورد. پیش از این بیشتر حملات این تیم از جناح چپ بود اما با بازگشت رامین، سمت راست پرسپولیس آغاز شد.

عملکرد او در بازی اول چگونه بود؟

در حملات و دفاع هم به موقع حضور داشت. او هم در فاز هجومی تیم و هم در فاز دفاعی تاثیر داشت. او به موقع آنجا بود که نیاز داشت و به موقع شلیک کرد. در مجموع رامین با وجود انجام اولین بازی خود، عملکرد بسیار خوبی داشت. او مطمئناً در مسابقات آینده باز هم خواهد درخشید.

حامد پاکدل این روزها برنده یحیی گل محمدی شد و توانست در 2 دیدار اخیر گلزنی کند. چگونه آن را می بینید

حامد مهاجم فوتبالی خوبی است و هر بار که در تیم حضور دارد عملکرد خوبی دارد. برای او خوشحالم و امیدوارم در حمایت از این جریان برای پرسپولیس مفید باشد.

یکی از بازیکنانی که این روزها مورد انتقاد قرار گرفته رضا اسدی است که روز گذشته موفق به گلزنی شد.

برای اسد خوشحالم که توانست گل بزند. او بازیکن خوبی است اما هنوز پتانسیل کامل خود را در تیم نشان نداده است. با این حال امیدوارم این گل به او کمک کند تا از نظر روحی و روانی به روزهای خوب خود بازگردد.

قبول دارید خط دفاعی پرسپولیس آسیب پذیر است؟

بازیکنان خوبی در این پست حضور دارند. هر دو بازیکن تاجیکستان جوان اما با کیفیت هستند. فرشاد فرج هم مدافع خوبی است. در کنار این نفرات سید جلال حسینی همچنان یکی از بهترین مدافعان است.

وقتی رضایان را در راه آهن پیدا کردی، بیشتر از او در خط حمله بازی کردی. آیا او می تواند در خط حمله برای پرسپولیس بازی کند؟

درست است ما او را در خط مقدم بازی می کردیم اما الان در پرسپولیس افرادی مثل سیامک نعمتی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری، امید آلیشیا هستند. پرسپولیس در این زمینه نیازی به بازیکن ندارد. از طرفی رضایان دامنه حرکتی خود را می شناسد و هم در دفاع و هم در حمله به خوبی درگیر است. او در جام جهانی در این پست بازی کرده و تجربه دارد. فکر می کنم رامین در همین دفاع راست برای پرسپولیس بهتر بازی کند.

در نهایت رقابت پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی بیشتر از سال های گذشته است. به نظر شما کدام تیم این مسابقات را به پایان خواهد رساند؟

به نظر من رقابتی بین این دو تیم وجود ندارد، چون مثلثی هستند که برای قهرمانی می جنگند. پرسپولیس، استقلال و سپاهان. سپاهان هنوز به طور کامل مسابقه را ترک نکرده و مدعی است. در بین این تیم ها اما پرسپولیس تیمی است که 5 سال متوالی قهرمان شده و بازیکنان این تیم تجربه قهرمانی را دارند. برای همین فکر می کنم دوباره جام پرسپولیس است.

دیدگاهتان را بنویسید