تمدید ثبت نام افراد جدید و باقیمانده از یارانه تا چهارشنبه 4 خرداد


ساعت: 21:57
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840702

بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، ثبت نام افراد جدید و باقیمانده از یارانه ها تا روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه 1401 تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای از امکان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام افراد جدید و باقیمانده از یارانه ها تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: کلیه سرپرستان خانواری که هنوز یارانه دریافت نکرده اند و یا متقاضی جدید یارانه هستند می توانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه 4 خرداد 1401 با مراجعه به سایت my.gov.ir نسبت به ثبت نام خانوار اقدام کنند. آنها به تنهایی عمل می کنند.

همچنین بر داشتن شماره همراه به نام سرپرست خانوار تاکید می شود کد ملی، کد پستیتاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به قیم خانواده کاندیدا یارانه های جدید و باقیمانده ضروری است.

متولیان ذکر شده می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد را سفارش دهند # کد ملی 43857 * 4 * شماره گیری

معترضان به رفع طبقه بندی یا تعلیق اعلام شده یارانه ها در اردیبهشت 1401 همچنان باید نسبت به ثبت نام و پیگیری اعتراض خود از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام کنند.

مطابق با تکلیف مقرر در بند ۱ بند ۱ قانون ملی و همچنین ۳۱ اردیبهشت و اول هورداد ۱۴۰۱ برای کلیه افراد جدید و باقیمانده و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و امکان پذیرفته شد. ثبت نام برای کلیه افراد جدید و باقیمانده، این مدت تا روز چهارشنبه 13 خرداد 1401 تمدید شد.


نهایت پیام

دیدگاهتان را بنویسید