تمدید ساعت رای گیری انتخابات در استان تهران احتمالا انجام شود



رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در برخی از شعبات اخذ رای تهران به دلیل ازدحام جمعیت هزینه اخذ رای پرداخت شده است اما تاکنون درخواستی برای اخذ وجه دریافت نکرده ایم.

احتمال تمدید ساعت رای گیری در استان تهران وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج


عباس جوهری درباره احتمال تمدید ساعت رای گیری در استان تهران گفت: تمدید ساعت رای گیری بر عهده وزیر کشور است و بر اساس گزارش های دریافتی از استان ها تصمیم گیری و اعلام خواهد شد اما احتمال وجود دارد. افزونه.

شرکت HQ انتخابات استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا تعرفه اضافی از شعب درخواست شده است، گفت: اکنون ساعت 15:30 است، ما درخواستی برای دریافت تعرفه اضافه نکرده ایم، البته در برخی شعب تعرفه ای که به دلیل ازدحام جمعیت دارند تعرفه ای که دارند. . جمعیت مصرفی است، البته اگر 90 درصد تعرفه ها مصرف شود قطعا تعرفه های اضافی می خواهند. ما در حال حاضر نرخی را درخواست نکرده ایم.

وی ادامه داد: طرحی در ستاد استان تهران برای بررسی تخلفات داشتیم. در حالی که در شهرستان ها تعداد اعلام تخلفات را اعلام کرده بودیم، اما برای اولین بار 45 هزار و 500 را هم اعلام کرده ایم و مردم می توانند با این شماره هشدارهای خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: یکی دو سیگنال داشتیم که بلافاصله پس از اعلام تخلف، دوستان ما در دادگستری اقدام لازم را انجام دادند.
جوهری در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید چه زمانی نتایج اعلام می شود، ادامه داد: شمارش آرا به میزان مشارکت مردم بستگی دارد و فعلا نمی توانیم در این زمینه پیش بینی لازم را انجام دهیم. بیایید روز بعد آمار را اعلام کنیم.


آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.