تمدید طرح ترخیص اضطراری خودرو تا عید سعید فطر


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822323

سرهنگ صالح پور از تمدید مهلت ترخیص خودروهای توقیفی با شرایط و تجهیزات ویژه تا عید سعید فطر خبر داد و گفت: در این راستا; امکان پرداخت پیش پرداخت بدون پیش پرداخت وجود دارد و هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه محاسبه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهور استان هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: با کمک پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور، توقیف خودروهای با شرایط و تجهیزات ویژه را که در سال جدید تا عید سعید غدیر خم در دستور کار قرار داشت، گسترش داد. -فطر.»شد.
وی افزود: در این طرح امکان پرداخت اقساط معوقه بدون پیش پرداخت وجود دارد و هزینه پارکینگ با تخفیف ویژه محاسبه می شود.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: داوطلبان می توانند برای ترخیص وسیله نقلیه خود از اپلیکیشن پلیس من استفاده کنند و یا به کلانتری +10 در سراسر استان مراجعه کنند.
سرهنگ صالح پور خاطرنشان کرد: در صورتی که شخصی قبض پارکینگ خود را گم کرده باشد یا بیمه نامه و گواهی نامه معتبر نداشته باشد یا در زمان توقیف خودرو یا موتورسیکلت داشته باشد و به مالک دسترسی نداشته باشد می تواند اقدام به نظافت و تحویل نماید. ماشین با شرایط اعلام شده
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه شهروندان هر چه سریعتر از فرصت باقیمانده استفاده کنند، خاطرنشان کرد: این طرح شامل خودروهایی که توسط دادگاه، نیروی انتظامی و تصادف توقیف شده اند، نمی شود.

پایان میخانه /

دیدگاهتان را بنویسید