تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی یک رویداد تاریخی است / پرسپولیس با قدرت بیشتری به راه خود ادامه می دهد

زمان: 16:37
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774967

سرپرست باشگاه در پرسپولیس گفت: تمدید قرارداد با گل محمدی یکی از راه هایی بود که برای روحیه دادن به تیم به ذهنم رسید و با برنامه ریزی دقیق آن را اجرا کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس ، سید مجید صدری از تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی ابراز خرسندی کرد و گفت: تصمیم ادامه همکاری با آقای یحیی را باید یک رویداد تاریخی تلقی کرد. شکی ندارم که هواداران پرسپولیس از این بابت خوشحال هستند. پیامهای زیادی از طرفداران دریافت کردم که آنها نیز می خواهند به فعالیت خود ادامه دهندمحمدی در پرسپولیس ابراز رضایت کرد.

وی افزود: گل محمدی در اواسط فصل نوزدهم به پرسپولیس آمد و اگرچه در آن زمان باشگاه با چالش های زیادی دست و پنجه نرم می کرد ، اما توانست قهرمانی مهمی را کسب کند. در همان سال پرسپولیس با اختلاف قابل توجهی قهرمان شد. چند ماه بعد ، آقای هایحی موفق شد تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند و در فصل بیست و یکم ، زمانی که ما با باشگاه بودیم ، قهرمانی دیگری به دست آمد. این رکورد متعلق به بهترین مربی ایران است که شایسته تمدید قرارداد خود برای سالهای آینده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برنامه ریزی من به گونه ای است که بتوانم رضایت هواداران را جلب کنم. البته ما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و مشکلات و مسائلی وجود دارد ، اما من معتقدم با وجود همه این تنش ها ، ما باید کاری کنیم که پرسپولیس با قدرت بیشتری نسبت به گذشته به مسیر خود ادامه دهد. تمدید قرارداد با گل محمدی یکی از راه هایی بود که برای روحیه دادن به تیم به ذهنم رسید و با برنامه ریزی دقیق این کار را انجام دادم. می دانم که این حادثه نیز خواسته هواداران بود.

وی افزود: ما در مورد بسیاری از موضوعاتی که در مورد تمدید قرارداد در ذهن مردم مطرح شده است شفاف سازی کرده ایم. فصل گذشته ، زمانی که جعفر سمیه قرارداد خود را با گل محمدی تمدید کرد ، ما او را دو فصل در کنار خود داشتیم. به عبارت دیگر ، قرارداد گل محمدی در فصل بیستم ، که ما آن را پشت سر گذاشتیم و بیست و یکمین فصل را که اجرا می کنیم ، توسط سمیعی امضا شد و من دو فصل دیگر به آن قرارداد اضافه کردم. به عبارت دیگر ، گل محمدی تا سه فصل آینده با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و ما مفتخریم که در خدمت او هستیم. همه چیز کاملاً روشن است و ما چیزی را در ذهن هواداران باقی نگذاشته ایم.

صدری گفت: ما امور باشگاه را مدیریت می کنیم و سعی می کنیم مشکلات را حل کنیم. ما در قسمت حقوقی باشگاه تغییراتی داشتیم. من از دکتر حسین پور شرفشاد تعریف کردم زیرا به دلیل فعالیت های حرفه ای مدت زیادی نتوانست در کنار ما باشد. در عوض ، دکتر یعقوبی نژاد در باشگاه است و ما از تجربیات و دانش وی برای رسیدگی به مسائل حقوقی استفاده خواهیم کرد. این تغییرات باید باشگاه را به سمت موفقیت و آرامش بیشتر سوق دهد. من همچنین با منوهر شفکاتیان ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ملاقاتی داشتم و در قلب او نشستم. او شرایط سختی دارد و تلاش من این است که بتوانم مشکلات او را به اندازه ما کاهش دهیم.

در پایان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده های مربوط به سفر به عربستان در جریان است. با توجه به تیم قوی و با انگیزه ما امیدواریم به موفقیت تاریخی دیگری برای پرسپولیس برسیم. بازیکنان در بهترین فرم هستند و تمدید قرارداد با گل محمدی قطعاً روحیه تیم را بالا می برد تا بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و موفقیت های دیگری را به هواداران هدیه دهیم. این تیم کاملاً پشتیبانی می شود تا بازیکنان و اعضای تیم بتوانند با روحیه خوب به عربستان سفر کنند.

08b54803 784a 433e 9d8e d74bdc40e837 خبر خاکستری

* دیدار سرپرست باشگاه پرسپولیس با شفقاتیان

رئیس و رئیس هیات مدیره باشگاه بعدازظهر با جانباز پرسپولیس دیدار کرد. در حالی که شایعاتی مبنی بر عدم توجه باشگاه به مشکلات جانبازان شما وجود داشت ، سید مجید صدری روز یکشنبه با منوچهر شفقاتیان در دفتر باشگاه خود ملاقات کرد و قول داد که هر کاری ممکن برای کاهش مشکلات مسکن و اشتغال وی انجام دهد. به

شفکاتیان بازیکن سابق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال کشورمان به دعوت رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه در ساختمان مرکزی پرسپولیس با وی دیدار کرد. این دیدار حدود 40 دقیقه به طول انجامید و شفکاتیان این فرصت را داشت تا مشکلات شخصی خود را با سرپرست باشگاه در پرسپولیس بیان کند.

او بارها از توجه صدری تشکر کرد و با لبخند از دفتر مدیرعامل خارج شد.

پیشکسوت مشهور فوتبال ایران که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند در پایان مسابقه گفت: من خودم را مدیون پرسپولیس هستم و یکی از جوایز و سرمایه من این بازی در پرسپولیس است. به نظر من ، این میراث از نسل قبلی به ما و از ما به نسل جدید منتقل شده است ، چراغی است که هرگز خاموش نمی شود.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که دارم ، یکی از معدود شادی های من بازی های پرسپولیس و پیروزی های آن است. تیمی که در حال حاضر داریم می تواند قهرمان آسیا شود و هر سه جام داخلی را فتح کند. شرایط بسیار دشوار است ، اما ظرفیت و فرصتی برای کسب همه جام ها در تیم ما وجود دارد.

شفکاتیان که در دوره های مربیگری نیز شرکت می کند ، مسائل فنی مربوط به دیدار حساس پرسپولیس و الهلال را مورد بحث قرار داد و افزود: من به موفقیت بازی مقابل الهلال خوشبین هستم. آنها تیم بسیار خوبی دارند و از بازیکنان گران قیمت برای بهبود کیفیت بازی خود استفاده کرده اند ، اما با افکار و ذهنیتی که در پرسپولیس می بینم ، ما شانس خوبی برای موفقیت در این بازی خواهیم داشت. بازیکنان ما باید در تمام دقایق بازی متمرکز و باهوش باشند و از کوچکترین فرصت بیشترین استفاده را ببرند.

او در نهایت گفت: “از صدری و مدیران باشگاه تشکر می کنم.” در جلسهوقتی با آنها بودم ، امیدهای زیادی در قلب من زنده شد. البته من در زمان مدیران قبلی به باشگاه آمدم اما مشکلاتم بیشتر شد اما امروز با امید بیشتری باشگاه را ترک می کنم. امیدوارم همه ایرانیان در سلامت کامل زندگی کنند و قلبشان همیشه شاد باشد.

در این دیدار سید مجید صدری ضمن دلجویی از جانباز قول داد تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات به کار خواهد بست. مدیران باشگاه در تلاش هستند تا خانه ای برای شفقیس اجاره کنند و شغلی را در نزدیک محل زندگی خود برای مدیریت امور مسکن در اختیار آنها قرار دهند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید