تمدید 17000 کارت هوشمند برای رانندگان بار در کرمانشاه


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811995

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد.

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای امسال 17 هزار و 605 کارت هوشمند رانندگان بار در استان کرمانشاه تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با مرصادنیوز گفت: از ابتدای امسال 17 هزار و 605 کارت هوشمند رانندگان کامیون در استان کرمانشاه تمدید شد.

وی با بیان اینکه کارت هوشمند از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است، افزود: کارت هوشمند رانندگان ناوگان کامیون و مسافر، مدرک شناسایی رانندگان حوزه حمل و نقل جاده ای محسوب می شود.

کرمی گفت: از ابتدای سال تاکنون 955 کارت هوشمند برای رانندگان بار و 326 کارت هوشمند برای ناوگان باری در استان کرمانشاه صادر شده است.

وی گفت: برای ساماندهی و برقراری نظم در کار و تردد وانت در جاده های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در محورهای مواصلاتی، کارت هوشمند بیش از هزار خودرو از ناوگان وانت صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: کارت هوشمند برای 76 راننده کامیون صادر و برای 427 راننده کامیون تمدید شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت المثنی یا جعلی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات رانندگان از جمله مزایای کارت هوشمند راننده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت هوشمند رانندگان در حمل و نقل جاده ای از این پس به صورت غیرحضوری تمدید می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید