تمرکز دولت سیزدهم بر ساخت و تامین مسکن اقشار مختلف مردم است/ فاز اول شهر شهید سلیمانی اراک سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصول الائمه استاندار مرکزی در بازدید از پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی در اراک گفت: امروز پنجشنبه به همراه جمعی از مسئولان استان مرکزی از مجموعه پروژه های مسکن مهر اراک بازدید کردیم. که یکی از آنها پروژه اسکان جهاد سپاه است. نام شهید معروف حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: یکی از معضلات و معضلات جامعه و توده مردم مسکن است، بنابراین تمرکز دولت و مسائل محوری دولت سیزدهم، ساخت و ساز و تامین مسکن مردم و بخشی از جامعه است.

مخلص الائمه گفت: جهاد خانه سازی با اجرای طرح شهید سلیمانی اقدامی جهادی و انقلابی انجام می دهد و با همت این شرکت که شبانه روز با رهبری سپاه روح الله انجام می شود. پیشرفت شهرستان بسیار قابل قبول است.عملکرد شرکت جهاد خانه سازی در ساخت شهر شهید سلیمانی بسیار ستودنی است.

وی ادامه داد: این پروژه با 350 واحد کوثر، شهر اراک، سایر پروژه ها در اراک و در تمامی شهرستان های استان این پروژه ها در حال تهیه و اجراست.

مدیر مرکزی افزود: همچنین 2 هزار مسکن در شهر ساوه در حال ساخت است و روند اجرای پروژه ها بسیار امیدوارکننده است و با وجود افزایش قیمت ها سرعت اجرای پروژه ها مطلوب است.

حلقه امام با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن با 8100 واحد گفت: باید این مژده را به تمامی ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن استان بدهیم که در روزهای آینده این طرح با 8100 واحد در اراک در نزدیکی شهر اراک آغاز می شود. شهر شهید سلیمانی راه اندازی می شود.

وی افزود: اجرای طرح های مسکن در روند اقتصادی کشور و استان آثار بسیار خوبی دارد و آثاری که بر اشتغال و ده ها بخش دیگر می گذارد باعث جهش تولید در همه بخش ها می شود.

استاندار مرکزی گفت: امیدواریم با اجرای راهبرد دولت سیزدهم برای ساخت یک میلیون مسکن در سال بتوانیم بخش زیادی از مسکن مردم به ویژه جوانان را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی فاز اول پروژه شهید سلیمانی سپاه در سال آینده، فازهای بعدی این پروژه طبق برنامه زمان بندی شده و سایر پروژه ها و همچنین طرح اقدام ملی مسکن با 8100 پروژه راه اندازی می شود. واحدها «حداقل 3 سال طول می کشد که با استفاده از فناوری های نوین سرعت اجرای پروژه در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید