تمرین تیم ملی جام جهانی فوتبال با حضور رسانه های آمریکایی / فریاد “برای ایران” در اردوی الریان


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913715

اصلی ها رفتند، ذخیره ها تاکتیکی عمل کردند.

تمرین امروز تیم ملی فوتبال با حضور اصحاب رسانه آمریکایی با حضور بازیکنان ذخیره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از قطر; امروز از ساعت 11 اولین تمرین تیم ملی پس از پیروزی مقابل ولز در کمپ ال رایان برگزار شد. قبل از شروع تمرین کادرفنی و بازیکنان با هم متحد شدند و پس از صحبت های کی روش سه بار کلمه “برای ایران” را فریاد زدند.

بازیکنان اصلی بازی دیروز و علیرضا جهانبخش که بازی با آمریکا را به دلیل محرومیت از دست داده بود در این تمرین غایب بودند و در اتاق هتل محل اقامت تیم ملی مشغول ریکاوری بودند. بازیکنانی که به عنوان ذخیره وارد زمین شدند در کنار بازیکنانی که بازی نکردند تمرین کردند.

مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، پیام نظام، وحید امیری، امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، ابوالفضل جلالی، صادق محرمی، کریم انصاری فرد، علی کریمی، سامان قدوس و روزبه چشمی امروز 13 تاکتیکی تمرین کردند.

علیرضا بیرانوند از امروز در تمرین گروهی شاگردان کی روش حاضر شد. البته هنوز ماسک ایمنی روی صورتش بود. به جز 3 دروازه بان حاضر در محل تمرین، 10 بازیکن حاضر در اردو پس از صحبت های کی روش به دو گروه تقسیم شدند و یک بازی متوسط ​​با توپ و بدون توپ انجام دادند.

ملی پوشان در تمرین امروز بسیار سرگرم کننده بودند. کی روش و برونو برای دقایقی با هم ملاقات خصوصی داشتند. تمرین مالکیت توپ آخرین قسمت این تمرین بود که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. اصحاب رسانه پس از 20 دقیقه تمرین محل تمرین تیم ملی را ترک کردند.

چندین نماینده رسانه های خارجی از جمله یک عکاس و روزنامه نگار آمریکایی نیز در این رزمایش حضور داشتند.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید